مقالات سئو

ساخت وبلاگ

 

ساختار لینک و پیوند­دهی برای کورنراستون­ها:

مقاله‌ها کورنراستون می بایست در بالای هرم  سئو سایت شما قرار گیرند. در وضعیت ایده‌­آل، می بایست بتوان براحتی از ورقه مهم یک تارنما به مقاله ها کورنراستون دست­‌یافت. همینطور بقیه مقالاتی که قضیه شبیه با مقاله ها کورنراستون دارا هستند می بایست به نوشته ی علمی کورنراستون دارای ارتباط‌ش پیوند داده‌­شوند. وقتی که سایت شما توسعه و گسترش می­‌یابد پست­های متعددی را در آن ارسال خواهید کرد. شما می بایست به موضوعات این پست­ها از زوایای متعدد نگاه نمائید و هرمورد از آن­ها را به کورنراستون مطلوب و مرتبطی پیوند دهید. این ساختار لینک و پیوند­دهی داخلی شانس بالا رفتن درجه نوشته ی علمی کورنراستون شمارا در جستجوی گوگل بالا می­موفقیت.

 

 

 

سئو کورنراستون با به کار گیری از یوست seo:

یوست seo ابزار فوق‌­العاده‌­ای را برای سئو محتوای کورنراستون به عنوان مثال کانتر لینک و پیوند­‌های متنی، تحلیل محتوای کورنراستون و _درنسخه پرمیوم_ پیشنهاداتی برای پیوند­آبادی‌ی داخلی ارائه می­دهد و از این شیوه مقاله‌ها کورنراستون را نسبت به بقیه پست­‌ها در حق تقدم قرار می­دهد.

 

 

 

کانتر پیوند­‌های متنی:

با به کار گیری از یوست بهینه سازی شما قدرتمند می‌باشید در بخش post overview مقاله ها کورنراستون، تعدا پیوند­هایی که به‌این نوشته‌ی علمی و تعداد لینک و پیوند­هایی که‌این نوشته‌ی علمی به آن­ها اشاره می­‌نماید را ملاحظه کنید. این کانتر پیوند‌­های متنی بسیار موءثر میباشد به این دلیل که شما در یک نگاه می­توانید نوشته‌علمی کورنراستون خویش را از دید مطلوب بودن تعداد لینک و پیوند­هایی ورودی گزینه نظارت قرار دهید.

 

 

 

 

 

ارزیابی کورنراستون:

برای بهتر کردن نوشته‌ی‌علمی کورنراستون، شما به چک محتوای ویژه­‌ای نیاز دارید. در‌صورتی‌که می­خواهید محتواهایی که تحت عنوان کورنراستون شناخته می­‌شوند، مقاله ها وقتگیر‌­تری باشند، محتویات خیر داشته باشند و دقت خواننده را به خویش جلب نمایند و در سود مرتبه بالایی را کسب نمایند باید آن­ها را از دید seo و نظارت محتوا خیلی ظریف­خیس و دشوار­گیرانه خیس گزینه قضاوت قرار دهید.

 

 

 

پیشنهادات لینک و پیوند­دهی داخلی:

ورژن پرمیوم یوست seo دارنده آیتم لینک و پیوند­دهی داخلی میباشد. این آیتم آنچه را که شما می­‌نویسید محاسبه کرده و با استعمال از عبارات اساسی­  که در متن تان آورده‌­اید گزینش می‌­نماید که هر کدام از مقاله‌ها به کدام نوشته‌علمی کورنراستون شما دارای ربط میباشد و می بایست به آن پیوند خواهد شد. مقاله ها کورنراستون به مراد سفارش برای لینک و پیوند­ سازی داخلی بصورت متفاوتی آنالیز می‌­شوند، به این دلیل‌که این مقاله‌ها اصلی­ترند و بها بالاتری دارا‌هستند. برای بالا بردن اهمیت مقاله‌ها کورنر استون، بایستی آن­ها در بالای لیست پیشنهادات لینک و پیوند­دهی داخلی قرار اعطا کرد. این دستور عمل شما‌را برای پیوند­دهی به نوشته‌علمی اساسی سهل و آسان می­نماید.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 21:49


کاربرد های بک پیوند
امروز قصد داریم به شما شیوه تشکیل داد یک بک پیوند را بدهیم  سئو سایت ما شاید براتون پرسش باشد که بک لینک و پیوند چه کاربردی دارااست و به هیچ عنوان به چه دردی میخورد؟ بک لینک و پیوند ها یک کدام از موردها اصلی در بهینه سازی می‌باشند و یکی‌از گرفتاری های مدیران وب سایت ها بک پیوند قادر است سبب محبوبیت تارنما شما در دیده گوگل و جذب مخاطب بیشتر باشد و درصورتی که در تارنما خویش بک پیوند قرار دهید قادر است منجر بالا رفتن اعتبار سایتتان و همینطور منجر میگردد بها دامنه شما ارتقاء پیدا نماید پس یکی‌از مفاد اصلی در بهینه سازی و seo میباشد با ما یار و همدم باشید تا تمامی چیز را در ارتباط بک لینک و پیوند به شما بگوییم.


کاربرد و اهمیت بک پیوند

بک پیوند چه می‌باشد
به دسته ای از پیوند ها گفته می‌گردد که به صفحه های و یا این که به یکی صفحه های تارنما اشاره داراست که وقتی ساخت‌و‌ساز می گردد که یک تارنما دیگر به شما آن را بدهد از جمله در وب سایت خویش نشانی یک کدام از صفحه ها وب سایت شما‌را قرار دهد که نوعی سئو خارجی محسوب میشود، که قادر است یوزرها متعددی را به سمت وبسایت شما سوق دهد و میتواند از اهمیت بالایی بر خوردار باشد. برای گوگل در حالتی‌که به سایتی بک لینک و پیوند داده گردیده می‌تواند امتیاز مثبتی باد یا این که هنگامی که شما به سایتی بک پیوند دهید گوگل به محبوبیت وب سایت شما پی می‌برد.

یادگرفتن ایجاد کرد بک پیوند
تشکیل داد بک لینک و پیوند یک کاره بسیار معمولی میباشد و به طور تقریب شما تنها می بایست با یک وب سایت دیگر مصاحبه نمائید، اما مراد اینجانب در خصوص مصاحبه چیه؟ چنانچه شما بخواهید در سایتی یک بک لینک و پیوند از وبسایت خویش داشته باشید کافیه با صاحب و مالک وب سایت سخن نمایید و یا این که هزینه ای پرداخت فرمایید تا در یکی‌از صفحه ها وب سایت خویش یک بک پیوند از شما قرار دهد حتی شما هم در شرایطی‌که وب سایت خویش را به درجات بالا ببرید میتوانید به سادگی بک لینک و پیوند بفروشید که به حیث خط مش خیر و خوبی برای کسب و درآمد.

تاثیر بک پیوند بر بهینه سازی
همانگونه که گفتیم گوگل بک پیوند را یک دستور مثبت می شناسد، هنگامی گوگل ببیند که سایتی به شما بک لینک و پیوند داده میباشد در دو شکل به شما امتیاز مثبت میدهد و تاثیر میگذارد بر seo:

هنگامی یوزرها بک پیوند شمارا میبینند جذب وب سایت شما می‌شوند و به سمت وبسایت شما موعظه میگردند و به طور طبیعی بازدید تارنما شما ارتقاء میابد که‌این از طرف گوگل به شدت ارزشمند میباشد پس درجه وب سایت شمارا بالا می‌آورد(کلا گوگل دنبال کاربرا می ره لعنتی)
در مرحله دوم وفتی گوگل به یک بک لینک و پیوند از تارنما شما میرسد به دارای اعتبار بودن وبسایت شما پی میبرد و در‌این حالت هنگامی به محبوبیت و قیمت وب سایت شما پی میبرد رتیه وب سایت شمارا بالا میبرد.

بک پیوند و بهینه سازی

مقدار ماندگاری بک پیوند
بک پیوند ها مقدار ماندگاری متعددی مانند یک رپورتاژ ندارند.(رپورتاژ چه چیزی است؟) و ماندگاری هر بک لینک و پیوند میتواند متعلق به هزینه قابل پرداخت شما باشد اما معدل حدود ماندگاری آن در میان 1 ماه تا 3 ماه می‌تواند باشد که به حیث مجال خیر و خوبی می‌تواند باشد. اما نکته مهم در ماندگاری آن ممکن میباشد بک لینکی که مستعمل میباشد یک تبلیغ باشد که‌این نوع تبلیغ ماندگاری لحظه ای داراست و به ماه کشیده نمی‌شود.


مقدار فرصت ماندگاری بک لینک و پیوند

بک لینک و پیوند بدون پول
بک لینک و پیوند میتواند به طور مجانی باشد که می‌تواند به شاخه های متعدد تقسیم خواهد شد که دربرگیرنده:

تشکیل داد بک پیوند در فروم ها و سالن های دعوا
ایجاد کرد بک پیوند در فضای مجازی
تشکیل داد بک پیوند توسط ساخت‌و‌ساز محتوا
از روش ارسال پیام های تبلیغاتی

چگونگی اخذ بک لینک و پیوند بدون پول

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 21:22


مراد از ارتباط seo موتور های کاوش  و ساختار تگ هدینگ چه میباشد؟
ساختار هدینگ ها نقش مهمی در سئو موتورهای کاوش اعمال می نمایند.  سئو سایت موتورهای کاوش هدینگ های سایت شما‌را همانطور که می باشد محاسبه می نمایند. چنانچه یک سایت از این تگ ها به صدق برای یک ساختار صحیح هدینگ به کارگیری نماید، بازدیدکننده میتواند موضوعات کاغذ را به طور گذری مشاهده کرده و روی قضیه گزینه عشق و علاقه خویش تمرکز نماید. درصورتی که موضوعی توانست بازدیدکننده را به خویش جلب نماید ، او به قسمت متبوع می رود و مقاله متبوع خویش را مطالعه می نماید. لذا همانگونه که میبینید ساختار هدینگ برای خوانایی کاغذ نیز بسیار اهمیت داراست.

مواقعی که در استعمال از تگ های هدینگ بایستی رعایت شوند
۱.از تگ های H1 تا H6 تحت عنوان مشخصه های قسمت های تیتر و تیتر های فرعی استعمال فرمائید و خیر برای قالب بندی متن و اندازه آن.
۲. بخش اعظمی از متخصصین توصیه میکنند که تگ h1 در html را برای تیتر کاغذ، H2 را برای تیتر های اساسی و H3 را برای تیتر های فرعی اساسی کنار بگذارید.
۳. در‌صورتی‌که میخواهید در یک متن فرو رفتگی ساخت‌و‌ساز نمائید بهتر میباشد از یک تگ blockquote در html به کار گیری فرمائید.
۴. درصورتی که می‌خواهید به متن فرم خاصی دهید و یا این که مجموع در جمله فرو رفتگی ساخت و ساز نمایید از یک CSS به کارگیری فرمائید.
۵. از تگ P جمله برای مستقل کردن جمله ها به کار گیری نمایید.
۶. مهمترین هدینگ مستعمل در کاغذ می بایست H1 باشد و در هر کاغذ صرفا می بایست از یک H1 استفاده نمود.
۷.هدینگ های فرعی می بایست H2 باشند و هدینگ های پایین دسته هدینگ فرعی بایدH3 باشند و الی پایان. همان دیگر در html عنصرها H2 بایستی درپی H1 بیاند ، H3 به دنبال H2 و الی پایان.
۹. هر هدینگ بایستی دارنده عبارات کلیدی ارزشمند باشد در غیر این شکل به کارگیری از آن بی بهره میباشد.
۱۰. اعتنا نمائید که تگ های هدینگ صرفا برای هدینگ استعمال شوند خیر برای تغییر و تحول اندازه و فونت متن.
۱۱.از تگ های هدینگ برای متن ها پنهان استعمال نکنید. به کار گیری از هر نوع متن پنهان برای سایت شما یک پنالتی به حساب آورده می شود. خصوصا در شرایطی که بخشی باشد که بر بهینه سازی تاثیر گذار باشد.
۱۲. تگ های هدینگ را در صفحه ها متعدد وب سایت خویش تکرار نکنید. عملکرد نمایید در بین صفحه ها تارنما تگ های هدینگ مخصوص داشته باشید.
۱۳. محتوای به کاربرده گردیده در تگ H1 نباید مابه با تگ متا باشد.

از نگاه سئو تاثیر تگ هدینگ چه است ؟
۱.موتورهای کاوش رابطه تگ های هدر و محتوای مرتبط با آن را در آنالیز بهینه سازی وب سایت قلمداد می نمایند.
۲.موتور های کاوش سازش فی مابین تگ های هدر و دیگر قسمت های برگه را ارزیابی می نمایند.
۳. تگ h1 در html مهم‌ترین تگ میباشد و نباید ابدا از آن قیدش را زد. موتورهای کاوش به لغت ها به عمل برده گردیده در تگ H1 توجه می نمایند. لذا توجه نمائید این تگ می بایست دربردارنده یک توضیح ابتدایی از محتوای برگه باشد، همان H1 به عبارتی عمل عنوان برگه را می نماید.
۴.تگ های هدینگ به مخاطب اذن میدهد دریابد که محتوای شیت در چه موردی میباشد. و از طرفی در لحاظ داشته باشید موتورهای کاوش اهمیت متعددی به تجربه مخاطب در یک وب سایت می‌دهند.

خواسته از دید کاربری تگ عنوان چه چیزی است؟
۱.برای یوزرها اینترنت که از یک متن خوان استعمال می نمایند،جا به جایی فی مابین قسمت های محتوا به جهت ساختار صحیح هدینگ ها، ریلکس خیس خواهد بود.
۲. هدینگ H1 در HTML به یوزرها یک نگاه زود گذر و کلی سریع از مجموع محتوای شیت میدهد.
۳. با مطالعه تگ های هدینگ متفاوت،یوزرها می‌توانند یک ورقه را مرور نمایند و فقط نصیب هایی که به آن عشق مند هستد را بخوانند.
۴.به کارگیری از این تگ ها ضمن تغییر‌و تحول اندازه و فونت بخشی از متن، منجر میشود که یک ورقه اینترنت آراسته و واضج خیس به حیث رسد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 20:52

ترازو عکس العمل‌پذیری صفحه ها (پاسخگویی ورقه)
سرعت پیج
ترازو امنیت پیج
ظواهر کلی اینترنت‌وب سایت در کلیه مرورگرها
اگرچه این‌ها مهم ترین فاکتورها در جايگاه‌بندی صفحه های نیستند  سئو سایت  البته هنگامی که فاکتورهای دیگر مانند کیفیت و رابطه صفحه های یکسان باشد، از اهمیت متعددی برخوردار خواهند شد.

حق تقدم‌های استفاده کننده
 یک کدام از مهمترین نکات الگوریتم های گوگل که در اکران نتیجه ها برای کاربر تاثیرگذار میباشد، حق تقدم‌ها و وضعیت مخاطب میباشد. مثلا این مفاد میتوانیم فاکتورهای تحت را ذکر کنیم:

وضعیت مکانی استفاده کننده
تاریخچه جستجوها
پیکربندی کاوش
برای اینکه ادراک بهتری از این قضیه داشته باشید به‌این نمونه دقت نمایید:

برای کاربرانی که در آمریکا واژه و کلمه‌ی فوتبال را کاوش می‌نماید،  نتیجه ها تماما متفاوتی نسبت به افرادی در مرزوبوم انگلیس این کلمه و واژه را کاوش می‌نمایند، اکران داده میگردد.


الگوریتم های گوگل برای seo چه می‌باشد؟
یکی عامل ها گزینش‌کننده در جايگاه‌بندی صفحه های، لغت ها کلیدی مصرف شده در محتوا میباشد. شایسته ترین نحوه برای به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی، seo کردن محتواست. بهینه سازی شایسته ترین شیوه میباشد که به گوگل نشانه میدهد محتوای تارنما درباره‌ی یک قضیه خاص میباشد.

یکی‌از طریق‌هایی که اینترنت‌تارنما‌ها در قبل استعمال می‌کردند و معمولا باعث به توفیق آنها میشد، به کارگیری بیشتر از لغت ها کلیدی بود. هر چه واحد سنجش استعمال از واژه و کلمه کلیدی بیشتر بود، آن ورقه از لحاظ گوگل اهمیت بیشتری پیدا می کرد.

هنگامی که گوگل متوجه این زمینه شد که اکثری از وب سایت‌ها تنها برای بالا بردن رنکینگ صفحه های خویش از این‌راه استعمال می‌نمایند، الگوریتم‌های خویش را تغییر تحول اعطا کرد. همینطور الگوریتم های گوگل به شکلی می‌باشند که به کار گیری از سئوی کلاه سیاه نیز بی‌اثر خواهد شد. به همین ادله شما نباید از تکنیک‌هایی فریبنده برای بالا بردن رنکینگ پیج خویش به کارگیری نمایید. شاید الگوریتم های گوگل بلافاصله متوجه این مسئله نشوند ولی بالاخره این فریب‌ها آشکار می گردند و جايگاه‌ی برگه‌ی شما‌را تنزل میدهند.

چنانچه از پلتفرم وردپرس برای مدیر محتوای تارنما خویش به کار گیری می کنید، می‎توانید برای سئوی تارنما خویش از افزونه‌هایی مثل Yoast به کارگیری فرمائید.

برای فعالیت با این افزونه کافیست راهنمای جامع و یادگرفتن پلاگین yoast برای سئوی وردپرس را بخوانید.

در آینده، الگوریتم های گوگل در چه مسیری تکان می‌نمایند؟
گوگل کم کم داده ها دقیقی راجع‌به تغییرات در الگوریتم‌های خویش منتشر می‌نماید و تنها این امور را در خصوص اساسی‌ترین الگوریتم‌هایش اجرا می دهد. بسیار اساسی میباشد که صفحه های خویش را طبق آخری اعلامیه‌های مرتبط با الگوریتم های گوگل آپدیت نگه ‌دارید و همگام با این الگوریتم‌ها پیش بروید، البته هیچ‌گاه همت نکنید که گوگل را فریب دهید، چون دیر یا این که زود الگوریتم‌ها متوجه این مسئله می شوند و رنکینگ کاغذ‌ی شما زیر می آید.

به مکان فریب‌کاری کارایی فرمایید نسبت به الگوریتم های گوگل دور اندیشی پیدا نمایید و اینترنت‌وب سایت خویش را در سمت و سوی این الگوریتم‌ها پباده سازی نمائید. این فعالیت سبب می شود، مخاطبان از مشاهده‌ی شیت شما لذت ببرند که‌این مسئله یک سیگنال مثبت برای ارتقاء سکو‌ی شیت‌ی شما خواهد بود.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 2841 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 19:28


درین مقاله یه چک عدم تشابه تیتر حقیقی کاغذ با تیتر آن در کاغذ نتیجه ها سئو سایت جستجوی گوگل میپردازیم.


همگی با اهمیت فراوان تیتر شیت در صفحه های جستجوی گوگل واقف میباشند. یک تیتر کارکشته کلیک بیشتری از یوزرها اخذ می نماید و ترافیک وب سایت را ارتقاء می‌دهد. در حالی یک تیتر ضعیف، موجب می‌شود که یوزرها در کاغذ کاوش از وبسایت شما عبور کرده و بر روی وب سایت رقیبانتان کلیک نمایند.

بررسی ها نماد داده اند که در مورد ها بسیار متعددی گوگل تیتر شیت را مختلف با چیزی که در تگ تیتر یا این که به عبارتی Title کاغذ وجود داراست، اکران میدهد. بخش اعظمی از صاحبین تارنما و یوزرها احتمالا در وهله اولیه تصور می نمایند که اشتباهی فیس داده میباشد. درصورتی که که‌این طور وجود ندارد و تعیین تیتر ورقه در حاصل گوگل تا حدی ذوق وسلیقه ایست و خویش گوگل در آن دخل و تصرفاتی نیز اجرا میدهد. آیا گزینش تیتر شیت ذیل تاثیر اسکیمای شیت میباشد؟ آیا تعیین این تیتر بر طبق هدینگ H1 و H2 اجرا میگردد؟ چرا گوگل تنها محتوای تگ Title را تیتر برگه در حیث نمی گیرد؟

در ویدئویی که در سال 2014 از آقای مت کاتس، یکی‌از کارشناسان ارشد گوگل منتشر شد، وی به توضیح این موضوع و انگیزه تغییر و تحول تیتر ورقه پرداخت.

بخش اعظمی از وبمستر ها نمیدانند که گوگل تیتر کاغذ را دقیقاز تگ Title نسخه برداری نمی نماید. تغییر‌و تحول تیتر شیت بوسیله گوگل چیز جدیدی وجود ندارد و در قبل نیز رخداد می افتاده میباشد. دلایلی وجود داراست که گوگل به تغییر‌و تحول تیتر برگه نسبت به محتویات تگ تیتر میپردازد.

وقتی که گوگل نسبت به گزینش تیتر برگه مبادرت می نماید، همت دارااست که تعریف دقیقی از برگه را با اعتنا به محتوای آن داشته باشد تا این دو تماما به هم دارای ارتباط باشند.

در‌این فرآیند گوگل پیرو سه چیز میباشد:

عبارتی که در عین تناسب کوتاه نیز باشد.
تعریف دقیقی از برگه و سایتی که‌این برگه در آن میباشد.
تعیین عنوانی که به مورد ها کاوش شونده نیز دارای ربط باشد.
در شرایطی که که تگ تیتر برای برگه وجود داشته باشد، گوگل اکثر وقت ها از به عبارتی داده ها استعمال می نماید. در موقعیت ایده آل این تیتر، برگه را به نیکی تعریف کرده، به لغت ها آیتم کاوش بسیار مجاورت میباشد و در عین هم اکنون کوتاه نیز است.

همگی وبمسترها و صاحبین وبسایت ها از عنوان ها صحیح برای صفحه های خویش استعمال نمیکنند. در برخی مواقع نیز ممکن میباشد شما از تعیین عنوانی گوناگون با تیتر برگه وبسایت به وسیله گوگل تعجب نیز بکنید. عنوانی که ابدا در تگ Title ورقه قرار ندارد. خط مش های دیگری نیز طبق گفته مت کاتس وجود دارااست که گوگل بر این پایه تیتر ورقه را گزینش می نماید.

درصورتی که تیتر شیت نمی تواند مخاطب را مشتاق به کلیک بر روی تارنما شما نماید، گوگل ممکن میباشد تغییراتی در تیتر شیت شما دهد. گوگل در گزینش تیتر، از محتوای صفحه های به کار گیری می نماید. ممکن میباشد از متن پیوند هایی که به برگه شما پیوند داده گردیده اند استعمال نماید، ممکن میباشد از پروژه Open Directory نیز سود بگیرد. در موقعیت کلی عنوانی را تعیین می می نماید که آیتم پسند یوزرها باشد.

بدین ترتیب در صورتیکه می‌خواهید در اختیار گرفتن تیتر کاغذ را در مشت بگیرید، بایست بدانید که تماما این اقتدار را ندارید، ولی می‌توانید خویش را با لغت ها آیتم جستجوی مخاطب هماهنگ نمائید. کارایی نمائید که تیتر شیت علاوه بر ذکر محتوای آن و رابطه با جستجوی یوزرها، در برگیرنده توصیفی از کلیت تارنما نیز باشد. به‌این واسطه یوزرها پیش از کلیک بر روی تارنما شما در حاصل کاوش، از ماهیت کلی وبسایت نیز با خبر خواهند شد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 205 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 17:17


در 21 آوریل سال 2015، الگوریتم های جستجوی گوگل برای وبسایت های تلفن همراه فرندلی، حق تقدم بیشتری قائل شدند و در درجه بندی به آن ها امتیاز بیشتری  سئو سایت وابستگی گرفت. الگوریتم تلفن همراه گدون (mobilegeddon)، راز آغازی بود برای قیمت دادن به وب سایت های mobile friendly. گوگل این‌راه را با الگوریتم mobile first index افزود و به پایان رسانید (در واقع این الگوریتم، نو ترین به روز از الگوریتم گوشی گدون می‌باشد که درحال حاضر وجود اعطا کرد). در پی توضیح میدهیم که الگوریتم mobilegeddon چه چیزی است و چه تاثیری در بهینه سازی داراست؟

الگوریتم تلفن همراه گدون چه میباشد؟
21 آوریل 2015، اولی تاریخی میباشد که اسم الگوریتم گوشی گدون رمز گویش ها به زمین خورد. ممکن میباشد این الگوریتم برای اکثر بیزینس ها مشابه به یک سورپرایز باشد اما گوگل خیلی وقت میباشد که از این الگوریتم برای سکو بندی تارنما ها در موقعیت تلفن همراه به کار گیری می نماید. در اوایل نوامبر 2014 بود که گوگل تصمیم گرفت گوشی فرندلی بودن را تحت عنوان یک فاکتور اصلی در جايگاه بندی وبسایت ها در لحاظ بگیرد و اذن دهد که یوزرها بدانند چه سایتی گوشی فرندلی و رسپانسیو میباشد و چه سایتی وجود ندارد.

 

آنان همینطور ذکر کردند که به کارگیری از فاکتور گوشی فرندلی را توسعه خواهند اعطا کرد و از آن تحت عنوان یک سیگنال در سکو بندی به کارگیری خواهند کرد. به همین ترتیب، زمانیکه که شما چیزی را با موبایلتان در گوگل سرچ نمائید، گوگل در آغاز وبسایت های گوشی فرندلی را به شما اکران خواهد اعطا کرد. برای آن مجموعه تجارت هایی که نرم افزار گوشی نیز دارا هستند، حق تقدم بیشتری برای اکران در پیوند های فراتر وجود دارااست.

چرا الگوریتم گوشی گدون پدیدآمد؟
مقصود مهم گوگل مدام این میباشد که دارای ربط ترین محتوا را به چیزی که یوزرها سرچ می نمایند، اکران دهد. به همین مراد، گوگل می‌خواهد مطمئن شوند که چیزی که یوزرها در ادامه آن می باشند را پیدا می نمایند و هم اینگونه تجربه ی خیر و خوبی حین ایفا این عمل خواهند داشت. به صورت میانگین، 88% ترافیک موبایل های هوشمند، از جستجوی محلی به دست می‌آید. به مراد بهبود تجربه یوزرها از کاوش، گوگل می‌داند که بایستی حاصل را مبنی بر جایی که یوزرها می‌باشند، ارتقاء دهد و سکو بندی نماید.

  بالا بردن سکو وبسایت در گوگل
دقت: الگوریتم گوشی گدون سرچ های دسکتاپ و تبلت را پایین تاثیر قرار نمی دهد و تنها مختص سرچ های تلفن همراه میباشد.

تغییراتی که از الگوریتم mobilegeddon گوگل نتایج گردیده
بعداز به وجود وارد شدن این الگوریتم، تغییراتی که بوجود آمد از این قبیل بود:

سایت های تلفن همراه فرندلی بیشتر در نتیجه ها کاوش
همانطور که تا قبل از اینً اشاره کردیم، وقتی که چیزی را با موبایل در گوگل سرچ میکنید، در آغاز تارنما های تلفن همراه فرندلی را مشاهده می‌کنید. گوگل هر روز بیشتراز 3.5 میلیارد سرچ را روزمره نظارت می نماید و 2.8 میلیار آن، بوسیله موبایل های هوشمند اعمال می‌گردد.

اکران نرم افزار های بیشتری که با حاصل کاوش دارای ربط اند
پیش از این الگوریتم، اپلیکیش هایی که مربوط به نتیجه ها کاوش بودند ایندکس می شدند. این بدان شکل میباشد که در‌حالتی که یک استفاده کننده اندروید با یک کدام از نرم افزار های دانلود گردیده خویش وارد گوگل خواهد شد، هر سرچی که با محتوای آن نرم افزار دارای ارتباط خیس باشد در آغاز نشان داده می شود، حتی بالا خیس از تارنما های گوشی فرندلی. این مورد به تنهایی می‌تواند تجربه کابری از گوشی را بهبود دهد.

بیزنس اینجانب چه‌گونه پایین تاثیر قرار میگیرد؟
علاوه بر زیر تاثیر قرار دادن درجه وبسایت شما، راه و روش های دیگری که تجارت شمارا ذیل تاثیر قرار میدهد چه می باشد؟


الگوریتم هایی که می‌تواند سایت شمارا از دسترس بیرون نماید
در صورتی‌که شما مشابه به تعداد متعددی از کسب و امور باشید، چه در سطح محلی و چه در سطح میان المللی، رقبای متعددی خواهید داشت. براین اساس در حالتی‌که هیچ وجه تمایزی وجود نداشته باشد، ممکن میباشد وبسایت شما غیر قابل کشف خواهد شد. هم اکنون منظورمان از غیر قابل کشف چه میباشد؟ خب، همان گونه که می‌دانید با هر توشه سرچ، وب سایت هایی که در ورقه اولیه گوگل می‌باشند، حدود 80 تا 90%  کلیلک ها را به ازای هر توشه کاوش، از آن خویش می نمایند. گوگل ادز نیز چیزی حدود 10 تا 15% کلیک ها را می‌گیرد و کمتر از 5% کلیک ها به ورقه بعدی می رود. درصورتی که درجه بندی سایتتان در ورقه اولیه نباشد، کلیک های شما سقوط خواهد کرد.

رقبای شما می‌توانند نسبت به کسب و کارتان حق تقدم پیدا نمایند
در‌حالتی که سایت شما در ورقه دوم یا این که سوم قرار بگیرد، صرفا بر روی تارنما شما تاثیر منفی نخواهد گذاشت بلکه شانس رقبایتان را ارتقا می‌دهد تا نسبت به وب سایت شما در حق تقدم بیشتری قرار بگیرند. به صورت مشخص و معلوم این فعالیت به کلیک های کمتر، تماس های کمتر و در سود به تعماملات کمتر با بیزنس شما ختم می‌شود.

  فراگیری جامع بردکرامب
چه‌گونه سایتم را برای الگوریتم گوشی گدون با صرفه کنم؟

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 15:52


شیوه ایجاد کرد بک پیوند مجانی
بک لینک و پیوند هنوز هم مهم‌ترین فاکتور بهینه سازی میباشد!

با اینکه گوگل هر سال به روز های متعددی ارائه میکند  سئو سایت  و به‌دنبال این آپ تو دیت ها قیمت لینک و پیوند معدود و کمتر می گردد البته هنوز هم با نترسی می قدرت اظهار‌کرد بک پیوند پر ارزش ترین فاکتور offpage seo و به طور کلی بهینه سازی وبسایت است چون پیوند فرنگی، یک سیگنال مثبت کار کشته برای ربات های موتور کاوش میباشد. ولی خیر هر بک لینکی. ما همه به صورت ذاتی دوست داریم که فارغ از هزینه توفیق های متعددی به دست بیاوریم. درین نوشته‌ی‌علمی از یادگرفتن seo به شما فراگیری می‌دهیم که چه‌طور بک پیوند مجانی البته در عین حالا گران بها بگیرید.

طریق های تشکیل داد بک پیوند بدون‌پول
پست مهمان
شل ترین طرز تشکیل داد بک لینک و پیوند بدون‌پول، به چاپ رساندن پست در یک بلاگ دیگر میباشد. صرفا کاری که شما بایستی بکنید این میباشد که تارنما هایی که پست مهمان می پذیرند را پیدا فرمایید و یک وب لاگ کیفیت عالی در چنگ آنان قرار دهید. این عمل در واقع دو راز بهره میباشد، چون هم وبمستر مالک یک محتوای بدون پول و باکیفیت گردیده و ترافیک اینترنت سایتش ارتقا پیدا می نماید و هم اینکه شما صاحب و مالک بک لینک و پیوند بدون‌پول در یک تارنما دارای اعتبار گردیده اید. شایسته ترین وب لاگ های اهل ایران که امکان پست مهمان دارا‌هستند عبارتند از:

Blog.ir
Rozblog.com
Loxblog.com
Blogfa.com
Tibablog.ir
Blogsky.com
Niloblog.com
Persianblog.com

رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی مانند لینکدین، توییتر، تامبلر و ... که سوشیال سیگنال هم نامیده می‌شوند، بستر قابل قبولی برای تبلیغ وبسایت و مارک شماست. شما می‌توانید تصاویر، فیلم ها و یا این که محتواهای متنی خویش را در‌این رسانه ها به اشتراک بگذارید تا به وسیله هزاران استفاده کننده چشم خواهد شد. این سبب ساز میگردد که URL تارنما و همین طور اسم تجاری شما به اشتراک نهاده خواهد شد و در سود سکو وب سایت بهبود میابد.

لیست سوشیال مدیاهایی که می اقتدار در آن بک پیوند بدون پول گرفت:

Tumbler
Pinterest
Youtube
Twitter
Reddit
Flicker
Scoop


پیوند پروفایلی
برخی از وب سایت های فرنگی و داخلی این قابلیت و امکان را برای یوزرها آماده میکنند تا با نام نویسی در تارنما و ساخت و ساز پروفایل، پیوند وبسایت و یا این که انکر تکست کلمه و واژه کلیدی را در پروفایل خویش قرار دهند. ربات های گوگل پس از مدتی این پیوند هارا کراول می نمایند و در شرایطی‌که تارنما صاحب خانه اعتبار دامنه بالا و رابطه موضوعی با وب سایت پیوند دهنده داشته باشد، تاثیر متعددی در بهبود درجه وبسایت خواهد داشت.

مثال ای از وب سایت هایی که قابلیت پروفایل بک لینک و پیوند مجانی فرنگی دارا‌هستند:

www.livejoual.com

soundcloud.com

www.deviantart.com

www.last.fm

about.me

myfolio.com

www.ted.com

fiverr.com

www.quora.com

klout.com

github.com

behance.net

ask.fm

dribbble.com

ello.co

imgur.com

instapaper.com


لینک و پیوند های شکسته
مطلقا تا به هم اکنون با صفحاتی که ارور 404 می دهند روبرو گردیده اید. درین تکنیک ایجاد کرد بک لینک و پیوند بدون‌پول، شما بایستی در پی صفحه ها 404 وبسایت ها بگردید. هنگامی سایتی تماما هلاک شد، بک پیوند های جان دار در تارنما های دیگر سبب به خطای 404 می گردند و در‌این‌حالت‌ ما به‌این پیوند ها، پیوند شکسته می‌گوییم.

وب سایت هایی که رابطه قربت با حوزه کار شما دارا‌هستند را پیدا کرده و آن گاه با امداد اکستنشن Check My Links for Chrome لینک و پیوند هایی که قرمز رنگ گردیده اند را پیدا فرمائید، این ها به عبارتی پیوند های شکسته میباشند. هم اکنون در مرحله آن‌گاه شما بایستی برای صاحب و مالک وبسایت ایمیلی بفرستید بر پایه ی اینکه این شیت از وب سایت آن ها ارور 404 می دهد و این شیت دارنده پیوند فرنگی میباشد؛ آنگاه توضیح دهید که سایتی شبیه و مربوط به وی دارید و می‌توانید کاغذ 404 را

وبسایت خودتان پیوند فرمائید. در‌این‌صورت‌ شما یک بک لینک و پیوند بدون پول گرفته اید.

نوشته‌ی علمی پیشنهادی: 5 روش برای پباده سازی و به کارگیری صحیح از صفحه ها 404

استعمال از وبسایت های هک گردیده
اکثری از وبمستران در اسرع وقت متوجه هک شدن وب سایت خویش نمی‌شوند البته شما با یک ترفند هوشمندانه می‌توانید وبسایت های مرتبطی که جدیدا هک گردیده اند را پیدا کرده و از آنان برای به دست آوردن بک لینک و پیوند مجانی استعمال نمایید. برای یافتن اینگونه وب سایت هایی، صرفا کاری که بایستی اعمال دهید این میباشد که لینک و پیوند پایین را وارد نمائید:

Inurl:keyword + “keyword .حرفه کاوش inurl:fitness + “Viagra”

این مثالی در رابطه یافتن تارنما های هک گردیده رشد اندام میباشد. هم اکنون با دیدن لینکی به آن به صاحب و مالک وبسایت استحضار می‌دهد تا بتواند سریعا هک را در نصیب بعدی CMS پیدا نماید و از شر آن خلاص خواهد شد. بعضی وقتها آنان به علامت قدردانی از شما می‌پرسند که راهی برای تلافی و گشوده پرداخت شما وجود دارااست؟ و درین فرصت شما میتوانید لینک و پیوند نوشته‌علمی ای که به تازگی منتشر نموده اید را در آن تارنما قرار دهید. به همین آسانی شما صاحب و مالک یک بک پیوند بدون‌پول شدید.

 

محتوای کیفیت بالا ایجاد نمایید
کل نحوه های تشکیل داد بک لینک و پیوند مجانی که تا به اکنون معرفی کردیم، مشروط بدین بود که شما خودتان درپی تارنما های دیگر می گشتید تا در آنها بک لینک و پیوند بدون پول درج نمائید ولی زمانی محتوای باکیفیت و بی نقص در وبسایت خویش منتشر نمائید، اکثری از تارنما ها پیوند تارنما شمارا در وبسایت خویش قرار می دهند. به عنوان مثال در حوزه بهینه سازی تارنما backlinko سایتی میباشد که بخش اعظمی از وبسایت های حوزه بهینه سازی وب سایت از محتواهای آن به کارگیری کرده و تحت عنوان منبع به آن پیوند داده اند.

محتوایی که درج می‌کنید می بایست مخاطب پسند باشد؛ یعنی پیش از تایپ کردن آن خویش را مکان مخاطب بگذارید و چیزی که پرسش یا این که منظور مخاطب را برطرف میکند در تارنما خویش منتشر فرمایید. ولی قابل ذکر میباشد که در کنار درج محتوای اختصاصی، می بایست قیمت شیت تارنما هم منحصربه‌فرد باشد که لازمه این شرط، تجربه کاربری عالی میباشد.

 

فروم ها
فروم های متعددی می‌باشند که شما می‌توانید از آن ها برای به چنگ آوردن بک لینک و پیوند مجانی استعمال فرمایید. با اینکه گوگل اعلام کرده دیگر هر نوع بک لینکی در فروم ها در جايگاه بندی ارزشی ندارد البته گشوده هم تحت عنوان یک سیگنال فرنگی می قدرت از آنان بهره برد. مثال از شایسته ترین فروم های اهل ایران و داخلی را مهیا کرده ایم:

Majidonline

Virgool

Persiantools

freeonlinesurveys.com

surveymonkey.com

smartsurvey.co.uk

superkobi.com

pixeltogether.com

surveygizmo.com

صحبت نهایی
دنیای seo، روز آپ تو دیت در درحال حاضر پیشرفت میباشد چون گوگل و بقیه موتورهای کاوش هر روز در درحال حاضر ارتقاء و آپ تو دیت میباشند. بخش اعظمی از متخصصان و مشاوران بهینه سازی معتقدند در صورتی قصد ورود به مرتبه های برتر و کاغذ نخستین گوگل را دارید، دیگر تکنیک های بهینه سازی مجانی پاسخ نمیدهد ولی در حالتی‌که هر از گهگاه در تارنما هایی که اعتبار دامنه بالا دارا‌هستند و از دید موضوعی با تارنما شما دارای ربط میباشند بک پیوند بدون پول قرار دهید، حتما خسارت نخواهید کرد.

برای محاسبه ارزش بهینه سازی وب سایت و دیگر سرویس ها seo به وبسایت اینترنت وان که یکی‌از شایسته ترین موسسات سئو تارنما در کشور‌ایران میباشد رجوع‌کنید.

تا به امروز نظری ارسال نشده میباشد،شما اولی نفر باشید

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 22:52


دورکاری، آزاد‌کاری یا این که فیریلنسری رفته‌رفته مکان خودش را در بازار فعالیت کشور ایران (به خصوص در مسئله بهینه سازی و ساخت محتوا)، گشوده نموده است.  سئو سایت    این فرمان به طور کامل طبیعی‌ست چراکه هرکسی دوست دارااست مدیریت خودش باشد و در هر ساعتی که دلش می خواهد فعالیت نماید. ابدا چرا می بایست روز شنبه صبح به تحمیل از رختخواب دوست داشتنیت دل بکنی و عوض کل خوشی‌های تعطیلات با صورت‌ای خواب آلود و کسل، راز کاری که ابدا طاقت‌‎اش را نداری، حاضر بشوی؟
ولی فیریلنسر بودن به‌این سادگی‌ها هم وجود ندارد و در هر فن‌ای که به سراغ خود‌فرمابودن بروید می بایست به‌ اندیشه صرفه اقتصادی، بهره و مشتری هم باشید. ولی ما یک سفارش شگفت‌انگیز و جذاب برایتان داریم که رویای فریلنسری با حقوق و دستمزد زیاد و صرفه اقتصادی را برای شما تعبیروتفسیر می‌نماید. یک شغل پردرآمد به نام سئوکار وردپرس، آن‌هم به صورت فریلنسری.


شما هم به‌دنبال یک شغل پولساز می‌باشید؟
بهینه سازی جز کارهای پردرآمد دنیاست و در جمهوری اسلامی ایران هم زمان های شغلی متعددی براش وجود داره. با این زمان آموزشی می تونی سوای هیچ هزینه ای seo رو یادگرفتن ملاحظه کنی و ازش درآمدزایی کنی.

مشاهده
فریلنسر که می باشد؟
فریلنسر یا این که دورکار به کسی می‌گویند که با مسئولیت به سازمانی وجود ندارد و اکثر اوقات از رویه ایفا پروژه، درآمد کسب میکند. فریلنسرها تحت لحاظ کارفرمایی نیستند و مجال مشخصی برای اجرا کارشان ندارند. میتوان اعلام‌کرد مجال و تعداد کارهایشان به دست خویش این اشخاص میباشد.

فریلنسری چه خصوصیت هایی دارااست؟
خیلی‌ها علاقمندند که به طور فریلنسری فعالیت نمایند و زمانی از آن ها بپرسید چرا؟! میگویند میخواهیم مجال و مقدار درآمدمان را خودمان انتخاب کنیم و در هر ساعت که می‌خواهیم به گونه های تفریحات گزینه عشق و علاقه‌ خویش بپردازیم. به عبارتی چیزهایی که در قسمت پیشگفتار نیز به آنان اشاره کردیم.
البته مزایای فریلنسری صرفا به همین‌جا ختم نمی شود. عارضه ها شما برای آزادکاری بایستی بیش تر از نیاز به تفریح و سر گروهی باشد.

نکته: پیش‌بینی می‌گردد تا سال 2025، حدود 80 درصد امور بصورت فریلنسری صورت بپذیرد.

 

فریلنسری یک عالم خصوصیت‌های دیدنی دارااست که برای دیدن آن ها بایستی لنز دوربین‌تان را عوض نمائید و از زاویه‌ای گوناگون به معاش نگاه فرمایید.

از تحت درفش بروکراسی اداری آزاد می شوید!
کاری را که از آن لذت می برید اجرا می‌دهید، تجربه کسب میکنید و هربار بهتر از پیشین انجامش می‌دهید. هیچ ضابطه دست و پا گیری رمز خط مش‌تان سبز نمی شود و مسیر خلاقیت‌تان را مسدود نمی‌نماید.
شما تعیین می کنید با چه کسی و چطور عمل فرمایید!
دیگر کارفرمایی در فعالیت وجود ندارد که سوای دقت به واحد سنجش وقت و سعی‌تان با یک نگاه سرسری تک تک سعی روزه پیشین‌تان را تحت پرسش پیروز شود در حالی‌که کوچک‌ترین اعتنایی به ترازو علم شما ندارد و به شما به دیده یک ربات گوش به دستور نگاه می‌نماید.
وقت‌تان را در دانشگاهی که هیچ چیزی برای بیان کردن به شما ندارد تلف نمیکنید!
هیچ‌کس از شما نمی‌پرسد سند تحصلیتان چه است و در کدام دانشکده درس خوانده‌اید! دیگر ما یحتاج وجود ندارد وقتتان را در دانشگاهی که هیچ‌چیز به شما خاطر نمی‌دهد تلف فرمائید تا شاید و گشوده هم شاید، کاری با حقوق و دستمزد کارمندی پیدا نمائید. وسیع ترین سند شما، تجربه و سوابق کاری پیروز‌تان میباشد که اما با سعی به آن می سید.
آیا فریلنسری در کشور ایران شغل پرطرفداری میباشد؟
متاسفانه هنوز خیر. ولی این را هم می بایست بدانید که در‌حالتی که دنبال یک عمل سوای معضل و بی‌دردسر میگردید، نسبتاً یک قرن دیگر بایستی شکیبایی نمایید! تا شاید اینگونه شغلی ابداع خواهد شد. هیچ شغلی سوای بحران وجود ندارد! حتی شغل‌های فریلنسری که هواداران دو‌دلی داراست. در پی با بعضا از رنج‌های این شغل (اعتنا فرمایید مشقت‌ها! خیر معایب) آشنا می شوید.

طولانی بودن عمل فریلنسری
این‌که فریلنسری سبب می‌گردد هر مجال که دوست داشتید از رختخواب گرم و قابل انعطاف‌تان دل بکنید یا این که به تفریحات دل‌خواه‌تان برسید به معنای معدود فعالیت کردن وجود ندارد! بعضی وقت ها مجبورید بیش‌ از کارکنان معمولی فعالیت فرمائید که اما این رخداد بیش‌خیس در اوایل فعالیت پیش‌ میاید و رفته رفته با فن‌ای شدن و استعمال از ابزارهای نو بهینه سازی وردپرس و همچنین ابزارهای ساخت و ساز محتوا وضع به‌این مشقت‌ها هم نخواهد بود.

 

با ارزش ذیل یا این که مجانی عمل کردن برای سایرافراد در آستانه
در اوایل عمل نیاز به یک رزومه کار کشته دارید و شاید ناچار گردید با بها نادر، بدن بکار دهید که‌این وضعیت نباید بیش‌ از یک یا این که دو پروژه ارتفاع بکشد وگرنه به یک فریلنسر ورشکسته تبدیل میشوید. دوستان هم که مدام توقع فعالیت بدون‌پول دارا‌هستند و میپندارند شما نیازی به درآمد ندارید یا این که شاید هم فتوسنتز می کنید.

تنهایی فعالیت کردن و پذیرفتن توشه تک تک مسئولیت‌ها
زیرا فقط عمل می کنید خودتان مسئول صفر تا صد پروژه میباشید و می بایست آحاد امور را خودتان اجرا دهید. از جواب به تلفن‌های صاحب کار گرفته که بعضا وقت‌ها مثل هشدار آنتی بیوتیک هر هشت ساعت، وقت و بی‌وقت زنگ میزند تا شغل های فنی و تخصصی که نیاز به تمرکز داراست.
درین موقعیت صرفا انتخابی که دارید به کارگیری از یک یا این که دو نفر نیروی کمکی میباشد که سبب میشود درآمدتان کاهش پیدا نماید و جدید می بایست بر عمل نیروهای کمکی‌تان هم محاسبه نمائید که خودش وقت‌گیر میباشد. بماند که در شرایط خوش‌بینانه ما در مسیر ایفا عمل گروهی در اکنون پیشرفت هستیم که خودش مکان امیدواری داراست.

وجود دلال‌هایی که زودتر از شما در کلیه‌جا حاضرند
آری! ما در جریان هستیم که دلال‌ها به بازار فیریلنسری هم نفوذ کردند و سوای این‌که تخصص و تجربه‌ای در قضیه کاری خاصی داشته باشند، کلی پروژه میزنند ذیل بغل‌شان و آن گاه با ژست سخاوتمندانه آنان را در میان فریلنسرها تقسیم می‌نمایند که ولی بیشتر درآمد فعالیت آزادکاران به جیب این دلالان با شخصیت و سخاوتمند! روان میشود.

برقراری رابطه طاقت فرسا و بغرنج با صاحب کار
بخاطر وجود دلال‌ها و همچنین جا نیفتادن تمدن فریلنسری در جمهوری اسلامی ایران ممکن میباشد به مشقت بتوانید با صاحبکار رابطه برقرار فرمایید و یا این که پروژه‌ای را در مشت بگیرید.
کلاً در حالتی که تجربه و تعداد متعددی مشتری دست اولیه، دارید که کلیه آنان بهت شما متکی بودن هم دارا‌هستند، بایستی بگوییم دمتان گرم! شما از حال یک فریلنسر چیره با درآمد خیلی خوب می باشید. ولی در حالتی که ارتباطات کاری وسیع‌ای ندارید و یا این که جدید‌فعالیت می باشید، یافت کردن پروژه قادر است یک معضل گران قدر برای شما باشد.

 

با وجود این بحران‌ها، چطور می‌قدرت یک فریلنسر پردرآمد و آزاد بود؟
در تک تک شغل‌های مشهور، پردرآمد و غالب در جهان یک نقطه‌ی مشترک وجود داراست. تبدیل بحران و انذار به مجال و دستاورد.
این بحران‌ها در واقع اشتباهات دورازشوخی نیستند و شاید بیشتر مشابه یک غربال کار می‌نمایند تا اشخاص با علت و کارکشته وارد عرصه فریلنسرینگ شوند.
‌این ایرادات را گفتم تا بدانید که ما هم مثل شما در همین مرز و بوم و با همین ایرادات معاش میکنیم. تنها دست روی دست نگذاشتیم و پاره ای از هوش، خلاقیت و ولی تجربه یکسری ساله خویش به کار گیری کرده‌ایم و تک تک این ایرادات را برای فریلنسرهای فعال در حوزه بهینه سازی وردپرس حل نموده‌ایم.

چرا بایستی seo را بعنوان شغل فریلنسری خویش گزینش کنیم؟
seo وردپرس یک کدام از تخصص‌های ماست که خیلی هم در آن غالب هستیم. بدین ترتیب از زیروبم بازار seo کشور‌ایران با خبر هستیم و برای این سفارش شگفت‌انگیزمان به شما سه عامل مهم داریم که در‌پی به محاسبه آن‌ها می‌پردازیم.

آیا می دانید بازار فعالیت seo وردپرس در کشور ایران چه طور میباشد!
بازار فعالیت seo حسابی نا مرتب میباشد، پر‌از درخواست عمل و پروژه؛ تنها کافیست تورتان را پهن فرمائید تا یک ماهی تپل و چله گیرتان بیاید.
هر چه درین بازار بتوانید سابق‌خیس و جاافتاده‌خیس گردید تعداد پروژه‌هایی که به سمت‌تان میاید بیشتر و بیشتر می‌گردد. اعتقاد و باور نمائید کسی کاری به کارتان ندارد و این تعداد پروژه‌ها کنتور ندارد.
ما در دنیایی معاش می کنیم که به ازای هر تجارت دستکم یک تارنما نیاز میباشد و هر وبسایت مستلزم یک بهینه سازی قادر و قوی میباشد.
seo هم که فعالیت بهینه سازی عمل میباشد و به جثارت میتوان اعلام کرد؛ بیشتراز 80 درصد وبسایت‌ها و تارنما‌هایی که در آینده پا به دنیای دیجیتال میگذارند قلب‌شان از بستر وردپرس به تپش درمی‌آید. بدین ترتیب بهینه سازی وردپرس، کارآمدترین تخصصی میباشد که میتوانید براحتی از آن درآمد کسب نمایید.

در صورتی‌که مقداری توجه به خرج دهید درآمدهای متعددی قسمت‌تان می گردد!
قطعا در‌این سرو صدا بازار، با اعمال یک یا این که دو پروژه برنده مشتریان متعددی به سمت شما روان میشوند که حاضرند با پولی که شما انتخاب می کنید، پروژه را به شما بسپارند چون به تخصص شما ایمان دارا‌هستند و میدانند که خیلی زود به درآمدی یکسری برابر این مبلغ می‌رسند.
در واقع شما به یک رزومه مالامال و عهدوپیمان نیاز دارید که هر کجا داعیه کردید وبسایت صاحب کار را به شیت نخستین گوگل می رسانید، آن را بعنوان یک مدرک و سند دارای اعتبار رو فرمایید.
اما این قسمت رویایی نیازمند این میباشد که علاوه بر یک یا این که دو پروژه غالب، به صاحبکار خویش ضمانت صد در صد دهید که مطلقا او‌را به کاغذ اولیه گوگل می رسانید.
در حالتی که تابحال پروژه چیره یا این که رزومه لبریز قدرتی نداشتید و یا این که دنبال راهی مطمئن برای seo میگردید که بتوانید با خیال و خاطر شل به صاحب کار یک ضمانت صد‌در‌صد بدهید، مانگو راه‌حل شماست که در نصیب بعدی درباره‌ی آن سخن میکنم.

با پلتفرم مانگو، توفیق خودتان را در بازار بهینه سازی صد در صد ضمانت گردیده بدانید!
مانگو به عبارتی رمز گرانقدر و خبر شگفت انگیزی میباشد که وعده داده بودیم. در واقع پلتفرم مانگو یک پلتفرم یادگرفتن و مدیر بهینه سازی وردپرس که مجموع بهینه سازی‌کاران تازه کار، فن‌ای و حتی مدیران بعضا از سایت‌ها که رمز‌فن‌ای از بهینه سازی وردپرس ندارند؛ از آن به کارگیری می‌نمایند و زیرا به توفیق‌های متعددی می‌رسند ترجیح میدهند آن را از دیده رقیبان مخفی نمایند البته ما آن را به شما معرفی می کنیم.
مانگو اصولا یک میانبر کارآمد و فن‌ای میباشد که به اندازه استخدام 17 کارمند فن‌ای عمل بهینه سازی وردپرس را راحت‌خیس می‌نماید و به جهت همین خصوصیت منحصربه فردش میباشد که بعنوان آچار فرانسه برای فریلنسرهای seo وردپرس شناخته می گردد.
هر سئوکاری در هر سطح و تخصصی که باشد، قادر است وبسایت مشتریان خویش را وارد پلتفرم مانگو نماید و یک استراتژی و نرم افزار seo صد‌‌در‌‌صد غالب اخذ نماید. در شرایطی‌که مایل می‌باشید تا در ارتباط خصوصیت‌های جالب مانگو بیشتر بدانید، ما پیش از این 28 ادله برای تعیین مانگو را برای شما شرح داده‌ایم.

 

سود‌گیری

وقت طلاست! نباید حتی یک ثانیه از وقت گران بهای خویش را از دست بدهید! برای تبدیل لحظه به لحظه عمرتان به درآمد بی آلایش‌ترین رویکرد فریلنسری میباشد. شما در هر مسئله‌ای که تخصص داشته باشید میتوانید تحت عنوان یک فریلنسر حتی‌د‌ر منزلتان فعالیت فرمائید و به درآمدهای بسیار بالایی برسید. تاءمل نکنید شغل فریلنسری تنها برای بقیه افراد میباشد و شما نمی‌توانید آن را ایفا دهید. صرفا با مقداری فکر، به دست آوردن مشورت و لبریز رنگ آمیزی تخصص‌های خویش میتوانید تحت عنوان یک فریلنسر در دنیای وب گرد و خاک به پا نمایید! در صورتی‌که نمیدانید برای تخصص شما هم در دنیای فریلنسرها جایی وجود داراست یا این که نه و یا این که می خواهید پلتفرم بهینه سازی مانگو را بهتر بشناسید، می توانید خیلی بی آلایش با تایپ کردن سوالتان در قسمت نگرش‌ها به امداد کارشناسان ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ میموس به پاسختان برسید. کافیست آزمون فرمائید!

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 21:08

از جمله در نوشته ی علمی خویش به تارنما های قابل پشت  سئو سایت  گرمی مانند ویکی پدیا و Google.com لینک و پیوند می دهید.

 

و این پیوند ها به Google علامت می‌دهد که محتوای اینجانب به خیر ارجاع گردیده و قابل پشت گرمی میباشد.

 

9. از پیوند های داخلی به کار گیری فرمایید

لینک و پیوند سازی داخلی در هر وب سایت به عبارتی آسانسوری میباشد که شما‌را به دیگر مقاله‌ها و صفحه های هدایت می نماید. به کارگیری از لینک و پیوند های داخلی علاوه بر اینکه تکان یوزرها در تارنما را هدفمند و با صرفه می نماید، در فهم و شعور رابطه محتوا و صفحه ها نیز به وسیله ربات های گوگل نقش به سزایی دارااست.

 

این فوق العاده معمولی میباشد:

 

هر وقت مطالب جدیدی منتشر می‌کنید ، به 2-5 کاغذ دیگر در تارنما خویش لینک و پیوند دهید.

 

نکته ماهر: از متن لنگر بی نیاز از کلمه ها کلیدی در پیوند های داخلی خویش به کار گیری فرمایید.

 

مثلا ، دقت داشته باشید که به چه شکل از متن لنگر "سئو on-page" به کارگیری میکنم ، درین لینک و پیوند داخلی:

 

 

پیوند سازی داخلی

آنالیز لیست بهینه سازی فنی

بهینه سازی تکنیکال می‌تواند جايگاه های شما‌را افزایش و یا این که منفجر نماید خوشبختانه ، رفع ایرادات فنی بهینه سازی چندان طاقت فرسا وجود ندارد ... به خصوص در حالتی‌که مورد ها جانور درین فهرست را دنبال نمائید.

 

1. معلوم کردن خطاهای خزشگر

"خطای خزیدن" بدین معنا میباشد که Google در مشاهده شیت ای در وبسایت شما ایراد دارااست.

 

و در حالتی‌که آن‌ها نمی توانند ورقه شمارا مشاهده نمایند ، درنتیجه هیچ چیزی مرتبه بندی نمیشود.

 

به راحتی میتوانید خطاهای Crawl را در گزارش "Coverage" کنسول جستجوی Google پیدا نمائید:

 

در صورتیکه متوجه شدید Google در دسترسی به یکی صفحه های اینترنت اساسی شما مشکلی ندارد (مثلا robots.txt بازدارنده از عنکبوت موتورهای کاوش میباشد) ، هر چه زودتر خلل را برطرف نمائید.

 

 

بهینه سازی تکنیکال

2. ادراک فرمایید که Google چه‌گونه برگه شما‌را مشاهده می نماید

بعضی وقتها یوزرها می‌توانند همگی چیز را در کاغذ شما ببینند ...

 

... البته Google نمی تواند.

 

در حالتی که Google نتواند کاملا به برگه شما دسترسی پیدا نماید ، سکو ای کسب نمی‌کنید.

 

به همین ادله سفارش میکنم از خصوصیت "بازرسی URL" کنسول جستجوی Google استعمال فرمایید.

 

تنها کافی میباشد یک کاغذ از وبسایت خویش را در بالای GSC یا این که به عبارتی google search console وارد فرمایید.

 

 

image 02

3. مطمئن گردید که وب سایت شما از حیث گوشی ریسپانسیو میباشد

گوگل به تازگیً یک "فهرست نخستین گوشی" را فعال‌ساز‌ی نموده است.

 

یعنی:

 

در حالتی که وب سایت شما برای گوشی با صرفه نشده میباشد ، قرار وجود ندارد مرتبه نیکی کسب نماید.

 

خوشبختانه ، شما می‌توانید به راحتی تلفن همراه نسخه بودن وب سایت خویش را با تست گوشی-صمیمانه Google مشاهده کنید.

 

وبسایت خویش را توسط گجت های متعدد آزمایش کند که کاربرای که از روش این دستگاه از وبسایت شما بازدید می نمایند با مشکلی رو به رو نشوند.گوگل اهمیت ویژه ای به بازدیدکنندگان موبایلی می دهد و اخیر تعداد بازدید کنندگان موبایلی از بازدید کنندگان دسکتاپی پیشی گرفته میباشد.

 

 

ریسپانسیو بودن سایت برای گوگل

4. رفع لینک و پیوند های حاد

پیوندهای شکسته حقیقتاً میتوانند به seo شما جراحت بزنند.

 

براین اساس شما به طبعً می بایست لینکهای مرتبه بندی گردیده شکسته پیدا نمائید ... و آن‌ها‌را برطرف فرمائید.

 

بی آلایش ترین منش برای جاری ساختن این عمل؟ DrLinkCheck.com.

 

این یک ابزار مجانی میباشد که وبسایت شما‌را برای پیوندهای شکسته کپی می نماید:

 

 

رفع پیوند های وخیم

5- تارنما خویش را با HTTPS ایمن فرمایید

HTTPS یک سیگنال جايگاه بندی پذیرش گردیده Google میباشد.

 

براین اساس در صورتی پیش از اینً  https نداشته اید ، فرصت آن رسیده میباشد که وب سایت خویش را به HTTPS منتقل فرمائید.

 

(یا این که در صورتی‌که نو یک تارنما نو فعال‌سازی نموده اید ، آن را با روز HTTPS در روز اولیه تهیه و تنظیم فرمایید)

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 21:39


حضور در صفحه های برتر نتیجه ها موتور جست و جو، برای رویش هر کسب و کار آنلاینی بسیار حیاتی میباشد. البته طریق های صحیح و غلطی برای سئو موتور جست و جو وجود داراست. تکنیک های بدون نور بهینه سازی کلاه سیاه روشی به طور کامل نادرست میباشد که حاصل جبران ناپذیری را به یار و همدم خواهد داشت. seo کلاه سیاه به مکان حل نیاز مخاطب، به‌دنبال بازی با الگوریتم های موتور جست و جو میباشد. در‌پی با این seo مخرب و تکنیک های seo کلاه سیاه بیشتر آشنا خواهید شد.

بهینه سازی کلاه سیاه
در شرایطی که جدیدا به فضای جست و جویبار آنلاین وارداتی اید، بایستی بدانید که غرض موتورهای جست و جو، به خصوص گوگل، جايگاه بندی نتیجه ها برتر سایت هایی میباشد که شایسته ترین داده ها را در چنگ یوزرها قرار می‌دهند. موتورهای جست و جو می‌خواهند شایسته ترین تجربه جست و جوگری را برای اشخاص آماده سازند.

الگوریتم های موتور جست و جو با سپری شد فرصت بغرنج خیس گردیده اند، به همین ادله شما بایستی به هر قیمتی که گردیده، از به کارگیری از seo کلاه سیاه جلوگیری فرمائید. بهینه سازی کلاه سپید طرز بسیار بهتری برای ایفا seo موتورهای جست و جو میباشد. این طرز، رویکردی اخلاقی خیس میباشد که مطابق با موقعیت و شیوه نامه های رقم خورده بوسیله موتورهای جست و جو، پیش می رود.
بهینه سازی کلاه سپید دربرگیرنده ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی و تجربه کاربری بهتر برای اشخاصی میباشد که از وبسایت شما بازدید می نمایند.

بهینه سازی کلاه سیاه به تیم نحوه هایی گفته می‌شود که برای ارتقا سکو وبسایت یا این که برگه در موتورهای کاوش از وسیله نقض وضعیت سرویس ها موتورهای کاوش به کار گیری شود.
اصطلاح "کلاه سیاه" در فیلم های غربی ساخته شده است تا "اشخاص بد" را از "بشر های خوب" که کلاه سپید به راز داشتند، متمایز نماید.

جدیدا، معمولا برای تعریف هکرهای رایانه ای، سازندگان ویروس و افرادی که شغل های غیراخلاقی با رایانه جاری ساختن می‌دهند، نیز این عبارت به فعالیت برده می‌شود.
این بسیار اساسی میباشد که بدانید با اجرای تاکتیک ها و استراتژی های seo کلاه سیاه می‌توانید باعث جریمه شدن وبسایت خویش، و حذف شدن آن از صفحه های حاصل موتور جست و جو گردید. آحاد عده ای که بیزنس آن‌ها به بهینه سازی متعلق میباشد، بایستی فهم و شعور صحت از بهینه سازی کلاه سیاه و پیامدها آن داشته باشند.


 

بهینه سازی کلاه سیاه چه می باشد؟
seo کلاه سیاه معمولا تحت عنوان عملی نپذیرفته تمجید می گردد سئو سایت که با این وجود قادر است جايگاه یک ورقه را در صفحه ها نتیجه ها موتور کاوش (SERP) ارتقا دهد. این نحوه ها بر خلاف با ضوابط تمجید گردیده در استراتژی موتور جست و جو میباشد و میتواند باعث به جریمه شدن سایت خواهد شد.
بهینه سازی کلاه سیاه درواقع مجموع آن اعمالی میباشد که مغایر مقررات موتور جست و جو، برای خریدن مرتبه برتر وب سایت در نتیجه ها جست و جو آیتم به کارگیری قرار میگیرد.
این نحوه های غیراخلاقی اصلا استوار نبوده و در غایت به مجازات به وسیله موتورهای جست و جو ختم میشوند. بمباران عبارات کلیدی، پیوند های پنهاد و به کارگیری از پیوندهای مزرعه پیوند مثلا تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه به حساب آورده می شود.

آیا کاری که‌این seo اعمال میدهد، مالیات بر ارزش افزوده داراست، یا این که تنها برای چشم شدن بوسیله موتورهای جست و جو اجرا می گردد؟ در حالتی که هیچ ارزشی برای استفاده کننده در‌پی نداشته باشد، البته در اولِ فرمان، باعث مرتبه دریافت کردن وبسایت شما گردد، احتمالا از بهینه سازی کلاه سیاه به کار گیری می‌کنید!

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 151 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 22:49


محتوای مدام سبز چه می باشد ؟ و چطور در سئو سایت به شما امداد میکند ؟
مدام سبز در واقع اسم انواعی از درختان میباشد که در کل فصول سال سبز می‌باشند و خزان ندارند. ولی در نویسندگی مضمون‌ گوناگون تری داراست که به‌دنبال می خوانیم..

مطالب و محتوای مدام سبز را ویرایشگر ها زیاد به فعالیت می برند و در واقع به محتوایی گفته می‌گردد که مدام برای خواننده جذابیت دارااست. دقیقا مثل درختان مدام سبز که در آحاد ارتفاع سال سبز می‌باشند و برگ های خودشان را در زمان سال به چهره سایر درختان می کشند. مخصوصا در فصل سوزوسرما که سایر درختان از بی برگی و بی رنگی مشقت میبرن، درختان مدام سبز در دل فصل‌پاییز و زمستون عشوه گری میکنند..

محتوای مدام سبز محتوای دارای ارتباط و دیدنی میباشد که با سپری شد فرصت مسن نمی‌شود و از جذابیت آن معدود نمی شود. محتوایی که ارتباطی با فرصت ندارد و هر وقتی بوسیله موتور کاوش نمایش داده می شود.

همان گونه که میدونید طراوت مقاله(fresh) یکی ارکان اساسی الگوریتم گوگل در seo هست که هر چه مقاله جدید خیس باشد، احتمال اکران آن در شیت اولیه گوگل بیشتر می گردد. با این درحال حاضر برای عبور از این محدودیت(که ولی مدام محدودیت وجود ندارد) می توانیم از این حقه به کار گیری کنیم و از محتوایی استعمال کنیم که محدودیت هنگامی ندارد و بسیار در بهینه سازی اثر گذار و اثرگذار میباشد.برای فهم و شعور بیشتر این زمینه و تفاوت فی مابین محتوای تاریخ مصرف دار و محتوای مدام سبز نمونه پایین را در لحاظ بگیرید.

به صورت نمونه زمانی اینجانب درباره با فیض بازی فوتبالی که روز قبل برگزار گردیده‌است کاوش می کنم، دقیقا برای اینجانب اساسی میباشد که سود بازی که روز قبل برگزار گردیده را ببینم. این محتوا، محتوایی میباشد محصور به مجال و به آن محتوای مجال دار گفته می‌گردد زیرا پس از سپری شد مدتی دیگر آیتم استعمال کسی قرار نمیگیرد. ولی در مقابل این محتوا محتوای مدام سبز میباشند. مانند محتواهایی که به فرصت خاصی محصور نمی‌شوند. مانند طریق پخت کیک شکلاتی!

مطالب و محتوای مدام سبز در بهینه سازی خیلی از اهمیت بالایی برخوردارند. چون می توانند وسعت متعددی از ترافیک را روانه تارنما بهینه سازی گردیده شما بکنند.علاوه بر این محتوای مدام سبز ممکن میباشد برای ماه ها و حتی سال ها برای شما مالیات بر ارزش افزوده ساخت‌و‌ساز نماید و تارنما شمارا به غنای بالایی برساند و بدین وسیله بهتر و بیشتر چشم گردید که‌این دقیقا یک کدام از هدف ها بهینه سازی میباشد.

 

 

 

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 382 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 20:26

با این درحال حاضر ، سئو سایت   یک خدمت گیرنده FileZilla FTP تک تک مواقعی را که برای بازنویسی جواز های پرونده و فایل موردنیاز میباشد نیز مهیا می نماید. برای آغاز رفع خطای 403 forbidden ، شما می بایست:

با استعمال از هر  خدمت گیرنده FTP به پرونده های وبسایت خویش دسترسی پیدا فرمایید .

به فهرست اساسی اکانت میزبانی خویش بروید.

فایل اساسی را که مشتمل بر کل پرونده های سایت شما میباشد(معمولاً public_html میباشد ) تعیین فرمایید ، روی آن کلیک راست کرده و File Attributes را گزینش فرمائید .

Apply to directories only ، را گزینش نمایید و اذن عددی را بر روی 755 قرار دهید و بر روی OK کلیک فرمایید.

بعد از اعمال این عمل با FileZilla ، تغییر‌و تحول جواز های فایل مرحله 3 را تکرار فرمایید ، البته این توشه آیتم Apply to files only را گزینش کرده و 644 را در بخش مقدار عددی وارد فرمائید .

بعد از اتمام ، اینک به وبسایت خویش دسترسی پیدا فرمائید و ملاحظه کنید آیا خطای 403 forbidden حل شد‌ه‌است یا این که نه

با این درحال حاضر ، در صورتی‌که به لحاظ می‌رسد اتفاقی نیفتاده میباشد ، مجال آن فرا رسیده میباشد که به طرز بعدی رفع خطای 403 forbidden برویم.

پلاگین های وردپرس را غیرفعال نمایید
در حالتی که تا این جا پیش رفته باشید ، احتمال به وجود داخل شدن اشتباه به جهت پلاگین ناسازگار یا این که معیوب در سایت شما میباشد. درین مرحله ، در تلاش هستیم پلاگین ها را غیرفعال کنیم تا ببینیم آیا خطای 403 forbidden را برطرف می‌شود یا این که نه.

شایسته ترین فعالیت این میباشد که جای این که روند عمل را به طور مستقل طی نمایید ، تمامی پلاگین ها را یک باره غیرفعال نمایید. با به کارگیری از این مرحله میتوانید نقص‌ را تشخیص داده و درپی چاره باشید. آن چه شما می بایست جاری ساختن دهید درین چندین مرحله خلاصه می‌شود. راهنمای غیر فعال کردن پلاگین های وردپرس را در وبلاگ ما بخوانید.

با FTP به اکانت میزبانی خویش دسترسی پیدا فرمایید و پیرو فایل public_html (یا این که فایل دربردارنده پوشه های نصب وردپرس خویش) باشید.

گزینش محل فولدر ی wp-content در برگه

در‌این فولدر یک فایل به اسم دلخواه خو ساخت و ساز فرمایید و آحاد محتویات باطن فولدر PLUGIN ها را به آن منتقل فرمائید.

بعد از غیرفعال کردن کل پلاگین ها ، مجدد به وبسایت خویش دسترسی پیدا نمائید. در‌حالتی که با این عمل خطای 403 forbidden برای شما بر طرف شد‌ه‌است بدین معنا میباشد که یک پلاگین مخرب در تارنما شما وجود داراست. عملکرد فرمایید پلاگین های خویش را یکی از یکی از غیر فعال نمایید و آنالیز فرمایید که آیا تارنما شما به مشکلی واکنش می نماید یا این که نه. براین اساس می‌توانید پلاگین معیوب را تشخیص دهید و آن را حذف فرمائید.

آن‌گاه می‌توانید پلاگین را در شکل لزوم آپدیت نمائید یا این که یک پلاگین تازه نصب نمائید. با این وجود ، در صورتیکه هیچ یک از فرآیند فوق برای شما اثر گذار واقع نشد و پیام اشتباه همچنان ظواهر گردد ، ممکن میباشد مایحتاج باشد با ارائه دهنده میزبانی خویش تماس حاصل نمایید .

اعتنا: در شرایطی که به تازگی از یک صاحب خانه اینترنت به صاحبخانه دیگر مسافرت نموده اید و فراموش نموده اید DNS های دامنه خویش را تغییر‌و تحول دهید ، دامنه شما ممکن میباشد همچنان با سمت صاحبخانه اینترنت سابق شما درخصوص باشد. و وقتی که خدمت دهنده پیشین اکانت شمارا مسدود نمایند برای شما خطای 403 فیس می‌دهد ، این آیتم می‌تواند برای شما خلل ساز باشد. براین اساس برای رفع ارور 403 مطمئن گردید که وبسایت شما به جای مطلوب اشاره نموده است.

با تبعیت از طریق های مذکور در صدر ، میتوانید رفع خطای 403 forbidden را جاری ساختن دهید . ما میدانیم که‌این پیام غلط سبب ساز نا امیدی متعددی می‌شود چون شما نمی توانید به وبسایت یا این که ورقه اینترنت خویش دسترسی پیدا فرمایید. با این وجود فرآیند نام برده را یکی از یکی از دنبال نمائید و مطمئن هستیم که می‌توانید وبسایت خویش را مجدد به مرحله کار بازگردانید.

در‌این مرحله ما محاسبه میکنیم که چنانچه شما یک استفاده کننده معمولی می باشید چه طور میتوانید این اشتباه را برطرف فرمایید

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 21:28


در شرایطی که رئیس یک وبسایت نو میباشید، سئو سایت آیا میدانید برای وب سایت خویش چه دامنه ای گزینش نمائید؟ کدام پسوند مطلوب وب سایت شما میباشد؟ گزینش پسوند دامنه چه تاثیری بر وب سایت شما دارااست؟ آیا پسوند دامنه بر سئوی شما اثر می‌گذارد؟ در‌حالتی که که پسوند تارنما خویش را عوض نمائید آیا به وب سایت شما جراحت میزند؟

درپی این نوشته‌ی علمی قصد داریم به سوال ها بالا جواب دهیم و به صورت ظریف تاثیر پسوند دامنه بر سئوی وبسایت را تحلیل کنیم.

دامنه چه میباشد؟

در ابتدائی ترین وضعیت می بایست بدانیم دامنه چه میباشد. دامنه (Domain) یا این که به عبارتی دامین، در وب به اسم منحصر گفته می گردد که برای هر وب سایت منحصر میباشد که برای دسترسی به هر سایتی می بایست اسم دامنه وبسایت را در وب سرچ نمائید.

دامنه یک وبسایت، شبیه نشانی یک خانه میباشد. همانگونه که برا کشف کردن منزل بایستی نشانی داشته باشید تا آن را پیدا فرمایید برای دسترسی به یک وبسایت هم می بایست نشانی اینترنتی آن را جست و جو نمائید.

در مجموع یک دامنه از سه بخش گوناگون درست شده میباشد که با نقطه (دات) ازهم غیر وابسته میگردند. نصیب اولیه مشخص و معلوم کننده ماهیت تارنما میباشد (WWW). نصیب دوم، اسم دامنه میباشد که به عبارتی اسم وبسایت میباشد (مانند momtazserver) و نصیب انتها یا این که به عبارتی پسوند دامنه نشانگر نوع تارنما میباشد(مانند .Com).

در نوشته ی علمی تعیین دامنه وبسایت برای شما یادگرفتن شیوه گزینش یک دامنه مطلوب را قرار داده ایم.

اشکال پسوند دامنه
پسوندهای موضوعی دامنه سطح بالا (TLDs:Top Level Domains) میتوانند یک دامنه سطح بالای همگانی (GTLD) یا این که یک پسوند کشوری (ccTLD) یا این که ترکیبی از این دو باشد.

در‌پی به ارزیابی تعدادی پسوند پر کاربرد میپردازیم:


پسوند COM:  جزو پرکاربرد ترین پسوندها برای دامنه تارنما میباشد. این پسوند به معنای تجاری میباشد و برای اشخاص حقیقی وواقعی و حقوقی قابل تصویب میباشد.
پسوند NET: مخفف کلمه و واژه Network به معنای کانال میباشد و بیشتر گزینه استعمال وب سایت هایی میباشد که در مورد کانال های اینترنتی و کانال های آگهی عمل دارا‌هستند.
پسوند Org: به معنای سازمان و تشکیلات میباشد و عموما برای سازمان ها و شرکت های غیرانتفاعی که بعضی غیر تجاری یا این که حتی تجاری میباشند آیتم استعمال قرار میگیرد.
پسوند gov: مختصر کلمه و واژه govement میباشد به معنای دولت و بیشتر مرتبط با وبسایت ها و ارگانهای دولتی است.

پسوند edu: در وب سایت های آموزشی و تعلیمی از پسوند edu به کارگیری می گردد که‌این پسوند مخفف کلمه و واژه education  میباشد.
پسوند biz: مخفف واژه و کلمه business  یعنی کسب و کار میباشد که در تارنما های تجاری و شغلی و سرویس ها مرتبط با بیزنس الکترونیک از این پسوند به کار گیری می‌شود.
پسوند int: برگرفته از واژه و کلمه inteational در معنای دربین المللی میباشد که مرتبط با وب سایت ها و سازمانهای دربین المللی میباشد.
پسوند ir: این پسوند برای وب سایت های اهل ایران به کارگیری می‌شود و تصویب این پسوند به وسیله کسانی که مقیم کشور‌ایران میباشند شکل می‌گیرد.
برای بقیه سازمان ها یا این که موسسه ها داخلی و ارگان های دولتی با افزودن مخفف به ir. پسوندهای خاص ساخته می‌گردد مانند پسوند ac.ir. و co.ir. و sch.ir. و net.ir. و gov.ir. و org.ir. و id.ir. .

آیا پسوند دامنه بر روی سئوی یک وبسایت تاثیر داراست؟
بر پایه ی حیث سنجی نو moz معین گردیده‌است که بسط دامنه تاثیر پاره ای در مرتبه بندی سایت ما داراست و به طور بی واسطه بر روی آن اثر نمی گذارد. البته هنوز تماما و قطعی نمی اقتدار در این باره لحاظ اعطا کرد. البته بایستی بدانیم که:


گزینش اسم دامنه و پسوند دامنه مطلوب بسیار وسیع میباشد. بهتر میباشد موضوعات مطلوب با محتوا و پسوند نیز متناسب با قضیه و و ناحیه جغرافیایی باشد.
کیفیت یک تارنما ادله مهمی در سئوی وب سایت میباشد. پس بهتر میباشد تمرکز خویش را روی محتوا و کیفیت وب سایت بگذارید تا اینکه ذهن خویش را مشغول گزینش پسوند وبسایت فرمائید.
پسوند کشورها یک تعیین هوشمندانه برای پسوند وبسایت میباشد. به صورت نمونه در صورتیکه قصد بسط تجارت خویش در کمپانی یک مرزو بوم دارید تعیین پسوند مطلوب برای به عبارتی مرزوبوم قادر است به سئوی تارنما یاری دهد.
گوگل تاکید داراست که پسوند دامنه مزایای مرتبه بندی در دامنه های سنتی com.  یا این که org. را تغییر تحول نخواهد بخشید. ولی بهتر میباشد اندیشه کنیم که می‌تواند تاثیر غیر مسقیم داشته باشیم.
پسوند دامنه میتواند تغییر‌و تحول نماید
اکثرا یوزرها بر پایه ی فرمت دامنه و پسوند دامنه داده ها تارنما یک کمپانی را اخذ می نمایند. بر پایه ی توافق همگانی پسوند های دامنه edu, .com.  و org. بیشترین و بالاترین امتیاز را در موتورهای جست و جو را دارا‌هستند مبتنی بر این مبنا برخی از دانشمندان اعلام کرده اند به کار گیری از اسم پسوندهای نو دامنه ایده بدی میباشد چون سبب ساز زخم درجه بندی می‌شود.

از آنجایی که هر روزه گوگل عملکرد می نماید گویش خویش را به لهجه مخاطب مجاورت نماید مهم‌ترین دلیل در جايگاه بندی تجربه مخاطب میباشد. به دنبال به یک‌سری نکته در رابطه افزودن پسوند دامنه اشاره میکنیم:


بعضا از پسوندهای دامنه تازه، گران می باشند و این به‌این معنا میباشد که تارنما های اسپم کمتر از این پسوند به کارگیری می نمایند. براین اساس سایت هایی که از این پسوند ها به کارگیری می نمایند احتمالا از اعتبار بیشتری برخوردار می باشند.
به کار گیری از پسوند دامنه هایی که پذیرش گردیده میباشند و کاربر بیشتری دارااست میتواند در سئوی وب سایت و سکو بندی وب سایت موءثر باشد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 23:35

 
 
پیوند‌های مسئله‌ای یا این که سئو سایت باطن متنی (Contextual links)
لینک و پیوند‌هایی که در محتوای برگه وجود دارا هستند و از حیث بهینه سازی بها بیشتری نسبت به پیوند‌های ناوبری دارا‌هستند. این لینک و پیوند‌ها معمولا قسمتی از متن می‌باشند که قابل کلیک کردن میباشد و به صورت معمول یک واژه و کلمه کلیدی می باشند.
 
 
 
هدف ها پیوند ‌سازی درونی
پیوند سازی داخلی در وب سایت به خواسته سه مقصود تولید میشود:
 
۱٫بهبود ناوبری و مسیریابی وب سایت
 
۲٫مشخص و معلوم کردن ساختار و سلسله مراتب وبسایت
 
۳٫توزیع اعتبار صفحه ها (PA) و اقتدار رنک پذیری در مجموع صفحه ها وب سایت
 
اصول و قوائد لینک و پیوند سازی داخلی
۱٫ساخت و ساز محتوای فراوان و ولی کیفیت عالی
او‌لین گام در تولید پیوند‌ داخلی داشتن مطالب و محتوای متفاوت میباشد، فقط در‌این حالت میباشد که میتوانید پیوند‌های داخلی متعددی بسازید. محتوای کیفیت عالی و بهینه سازی گردیده نقش مهمی در لینک و پیوند دهی داخلی و سئوی داخلی تارنما دارااست.
 
۲٫استعمال از پیوند‌های دارای ربط
بهتر میباشد صفحه ها با موضوعات دارای ارتباط را بهم پیوند دهید، به عنوان مثال فرض فرمایید یک شیت در باب اصول کمپینگ و یک ورقه درباره ی با فراگیری رانندگی دارید، دراین‌صورت پیوند دادن این دو برگه با هم کاری بیهوده به حیث میرسد.
 
نوشته ی علمی پیشنهادی : پیوند PBN چه چیزی است؟
 
 
 
۳٫به کار گیری از تگ لینک و پیوند‌های Follow و عدم به کار گیری از تگ پیوند‌های Unfollow
تگ پیوند‌های فالو از مهمترین ابزارهای ایجاد کرد معماری بازاریابی محتوایی یک وب سایت میباشد. به کار گیری از تگ پیوند unfollow در پیوند‌های داخلی تارنما اعتبار متعددی برای بهینه سازی داخلی تارنما ندارد. بهتر از تگ آنفالو فقط هنگامی استعمال شود که نسبت به صدق و اعتبار محتوای لینک و پیوند متبوع مردد هستیم.
 
۴٫استعمال از لینک و پیوند‌های موضوع‌ای یا این که درون متنی
رابطه دادن محتواهای متعدد در حوزه یک مورد خاص از شایسته ترین شیوه‌ها برای بهبود سئوی داخلی وب سایت میباشد. این موضوع به یوزرها و موتورهای کاوش قابلیت دسترسی به مطالب دارای ربط یک تارنما را میدهد. این پیوند میتواند مستقیما در باطن متن و روی یک واژه و کلمه، و یا این که در انتهای پست قرار بگیرد.
 
۵٫استعمال از پیوند‌های ناوبری
علاوه بر پیوند دادن باطن محتوا می توانید از کاغذ اساسی وب سایت برای پیوند دادن به بقیه مطالب به کار گیری فرمائید. درصورتی که صفحه های دوستداشتنی و پرطرفداری در وبسایت دارید میتوانید در ساید توشه یا این که فوتر وب سایت خویش به آنان لینک و پیوند بدهید. این صفحه های دوست داستنی را می توانید با استعمال از ابزاری مانند گوگل آنالیتیکس معلوم فرمایید.
 
۶٫به کار گیری از تعداد معقولی از پیوند‌های داخلی
توصیه می گردد از تعداد متناسب و معقولی پیوند داخلی در یک ورقه استعمال شود. در شکل به کارگیری بیشتراز حد از لینک و پیوند داخلی، موتورهای کاوش این لینک و پیوند‌ها را تحت عنوان لینک و پیوند اسپم در لحاظ خواهند گرفت.
 
۷٫آپ دیت رسانی مطالب دیرین تارنما با به کارگیری از پیوند سازی داخلی
آپدیت رسانی محتوای وب سایت از طریق‌های با اهمیت در بهبود سئوی داخلی و ارتقا ترافیک یک سایتاست. وقتی که یک محتوا آپ تو دیت رسانی می‌گردد، ربات‌های گوگل آن را مجدد آیتم نظارت قرار میدهند که‌این محاسبه مجدد میتواند باعث به کسب درجه بهتر در گوگل و اندیکس شدن آن خواهد شد.
 
۸٫به کار گیری درست از انکر تکست‌ها
انکر تکست (Anchor Text) یا این که متن لنگری، متن قابل کلیک در یک هایپر لینک و پیوند میباشد که معمولا با رنگی متعدد از دیگر متن متمایز می شود. انکر تکست در خریداری نمودن محتوا و صفحه ها دارای ارتباط به استفاده کننده و موتورهای کاوش امداد می‌نماید.
مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 18:45


چنانچه یادتان باشد در نوشته‌علمی قبل‌مان در خصوص  سئو سایت  (یا این که به عبارتی On-page بهینه سازی) سخن زدیم و کلیتی درخصوص آن فهمیدیم. ولی در صورتی‌که به خیال داشته باشید، آنجا حرفی از offpage (یا این که به عبارتی Off-page سئو) نزدیم. درین نوشته‌ی علمی می خواهیم ببینیم که سئو خارجی چه می‌باشد (که حتی ممکن میباشد با نام off site سئو هم آن را ملاحظه کنید) و چه طور می‌اقتدار سئو خارجی را روی یک تارنما جاری ساختن کرد.

آیا نوشته‌ی علمی  " بهینه سازی داخلی چه می‌باشد ؟  " را تا قبل از این خوانده بودید؟ یا این که الان آن را مرور کردید؟ در‌صورتی‌که مرور کردید پس بگذارید یک پرسش از شما بپرسم: در سئوی داخلی تمرکز ما روی چه بود؟ محتوای باطن وبسایت یا این که محتوای بیرون تارنما؟ پاسخ صحیح (همان طور که به احتمال کارکشته خودتان هم حدس زدید) "محتوای درون وب سایت" میباشد.

ولی در offpage seo چطور؟ اینجا میگردد اظهار کرد که برعکس سئوی داخلی میباشد. یعنی چه؟ یعنی سئو خارجی گروه کارهایی میباشد که شما بیرون از سایت خودتان (سوای دخالت بدون واسطه در محتوای آن) ایفا می دهد تا درجه خودتان را دربین حاصل ارگانیک گوگل فراتر ببرید.

اینکه سئو وبسایت شما بصورت سئوی آف پیج خوب صورت بپذیرد و تاثیر چشمگیری روی سکو شما داشته باشد به کارداران والا و در عین اکنون بحران برانگیز بستگی دارااست. چندین مثال از عامل ها را برای شما فهرست کرده‌ایم:

محبوبیت خودتان را بیشتر نمائید! امروزه سرعت پیشرفت دنیای تکنولوژی و سرعت تاسی اشخاص و کسب و امور از یکدیگر به قدری زیاد گردیده است که دیگر نمی‌قدرت آن را مد حیث داشت. درحال حاضر این چه ربطی به شما و سئو آف پیج شما دارااست؟
شما در هر مورد تجاری و کسب و کاری که تارنما داشته باشید، احتمال زیاد تعدادی تایی حریف خواهید داشت که دقیقا (یا این که تا حد متعددی) عمل شمارا ایفا میدهند. یکی مواقعی که دورادور (و حتی مستقیما) قادر است منجر بهبود جايگاه شما خواهد شد، محبوبیت وب سایت شماست.

درحال حاضر چه طور محبوبیت میتواند سوای دخالت بی واسطه در محتوا، جايگاه شمارا بهتر نماید؟ خیلی بی آلایش میباشد! اشاعه! آری صحیح خواندید! خیلی طبیعی میباشد که شما برای یک عمل، وارد وبسایتی بشوید و در‌صورتی‌که از سرویس ها، محصول ها و گوشه و کنار این سایت راضی بودید، به دوستان و آشنایان و همیاران خودتان سفارش بدهید. این فعالیت (که به نوعی بازاریابی دهن به دهن هم به حساب می آید) خیلی ریلکس میتواند نرخ کلیک و مرتبه شما در گوگل را بهتر سازد.

محتوای دارای ربط و موءثر داشته باشید! مدام و مدام مطمئن گردید که محتوای شما (در هر مورد‌ای که کار دارید) دارای ارتباط و اثرگذار میباشد. این عمل علاوه بر تاثیر بدون واسطه روی seo (از روش لغات کلیدی)، تصویر بسیار فن‌ای و تخصصی از شما در ذهن یوزرها ساخت‌و‌ساز می‌نماید زیرا یوزرها با هر توشه ورود به تارنما شما، در کمترین مجال ممکن به پاسخ خودشان رسیده‌اند.
قابل اعتماد باشید! یکی‌از مهمترین عواملی که قادر است سبب ساز پیشرفت شما و بهبود مرتبه شما در گوگل گردد زمینه اعتماد میباشد، اینکه مخاطب چقدر به شما، نام شما و محتوای شما اعتماد می‌نماید. متاسفانه مساله اعتماد به محتوا و خبر‌ها دیجیتال در یکسری سال اخیر خیلی کمرنگ و حتی گهگاه بی آلایش لوحانه گردیده است و نصیب بزرگی از آن هم به خیال خبرپراکنی پراکنی‌های بی در و پیکر در رسانه های اجتماعی بوده میباشد.
البته در حالتی که شما در زمان نگارش محتوای خودتان، از تعدادی منبع موثق به کارگیری نمائید و حتی‌د‌ر شکل قابلیت و امکان، نشانی یا این که پیوند منابع خودتان را در مشت یوزرها قرار دهید، بازهم تاثیر بسیار کارکشته و آفریننده‌ای در ذهن یوزرها خودتان گذارده اید و مطمئن باشید که درصورتی که کاربری حقیقتا این مساله برایش اهمیت داشته باشد، خیر فقط نام شمارا رواج خواهد اعطا کرد بلکه به یک مخاطب مستمر تبدیل شود.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 22:20

انکر تکست چه میباشد؟ و چه اهمیتی در بهینه سازی داراست؟

این ابزار در موقعیت مجانی تعدادی داده ها محدود  سئو سایت در زمینه ی وب سایت حریف یا این که حتی تارنما خودتان در اختیارتان می‌گذارد. البته درصورتی که در پی داده ها جامع تر می گردید، می توانید به سراغ ورژن غیر بدون‌پول MOZ بروید. به دنبال خصوصیت های این ابزار را نظارت می‌کنیم:

 

می‌توانید به امداد آن، همگی بک پیوند هایی که از وب سایت های دیگر به یک شیت یا این که یک تارنما داده گردیده را ببینید،

نشانی ظریف هر ورقه ای که به حریف شما لینک و پیوند داده را محاسبه نمایید،

به یاری نشانی ها، می‌توانید جایی که رقبا مبادرت به ایجاد بک پیوند کرده اند، پیوند بسازید،

کلیه لینک و پیوند های بی کیفیتی که وجودشان روی seo وب سایت شما تاثیر منفی دارا هستند را پیدا فرمائید،

اعتبار وبسایت های بک پیوند دهنده به وب سایت خویش یا این که رقبا را از روش شاخصه های DA و PA و اسپم اسکور ماز نظارت نمایید،

داده ها جامعی درخصوص بک پیوند های یک تارنما به دست بیاورید: لینک و پیوند های از دست رفته، تعداد لینک و پیوند های نوفالو و…

انکرتکست بک پیوند ها را به دست بیاورید،

و…

4_ ابزار My Online Presence

My Online Presence یک کدام از دیگر از ابزارهای وبسایت MOZ میباشد که قصد دارم درین نوشته‌ی‌علمی به شما معرفی اش کنم. همین نخستین عمل بایستی توضیح بدهم که متاسفانه این ابزار برای یوزرها اهل ایران خیلی بازخوردی ندارد و نمیتوانیم از آن برای بهبود موقعیت کسب و کارمان به کارگیری کنیم.

 

مجموعاَ این ابزار به کسب و امور برای محاسبه داده ها کسب و کارشان در نقشه ها و… امداد میکند. همچنین یاری میکند داده ها اشتباهی که در خصوص کسب و کارشان تثبیت گردیده را آنالیز و اصلاح نمایند. سود عمل با این ابزار، بهبود بهینه سازی محلی و برندسازی محلی وبسایت میباشد.

 

5_ ابزار MozCast

مازکست یک ابزار محرمانه seo وجود ندارد! در واقع این ابزاری میباشد که به صورت همگانی یک‌سری داده ها راجع‌به الگوریتم های گوگل در مشت همگی یوزرها قرار می‌دهد.

 

مازکست چیزی مثل یک اپلیکیشن هواشناسی میباشد که برای تحلیل هوای هر روز، اطلاعات و داده ها مجموع آب و هوای عالم را تحلیل میکند! یعنی چه؟ خب این ابزار با مقصود آشنایی الگوریتم های نو گوگل و تغییرات الگوریتمی، تغییراتی که در حاصل کاوش تارنما های گوناگون به وجود آمده را محاسبه میکند.

 

برای مثال در حالتی‌که ناگهان متوجه گردد که نتیجه ها کاوش خیلی نسبت به قبلی متعدد گردیده و وبسایت های پیشین در بالا حاصل نیستند و اتفاقات جدیدی در اکنون چهره دادن میباشد، این زمینه را اطلاع می دهد که احتمالا گوگل داراست الگوریتم جدیدی معرفی میکند.

 

کلاً می توانم بیان‌کنم این ابزار بیشتر به درد سئوکارهایی می خورد که می بایست دائما حواس شان به تغییرات الگوریتمی باشد خیر اشخاصی که فقط کسب و عمل اینترنتی دارا هستند.

 

6_ ابزار site-crawl

اینهم یک کدام از دیگر از ابزارهای اصلی و کاربردی در وبسایت MOZ میباشد. به امداد site crawl می توانید داده ها مهمی از وضعیت بهینه سازی تکنیکال تارنما خودتان به دست بیاورید. کلاً تمرکز مهم این ابزار، روی اشتباهات فنی وب سایت میباشد. به عنوان مثال برچسب های بی بها، پیوند های شکسته و دیگر نکاتی که به گذر زمان منجر کاهش توان seo تارنما شما گردیده و اعتبار کلی seo آن را تخریب میکند. نکته جالب اینجاست که در شکل اتصال تارنما تان به site crawl، این ابزار در دوران های هنگامی منظم تارنما را نظارت کرده و اشتباهات seo آن را به شما اطلاع می دهد.

 

متاسفانه این ابزار در ورژن غیر بدون‌پول تلاش خاصی ندارد. ولی نگران نباشید، در صورتی وبسایت خودتان را به ابزار سرچ کنسول گوگل متصل کرده باشید، اطلاعاتی درباره ی چنین ارورهایی در آن مشاهده می کنید. برای داده ها بیشتر به نوشته ی علمی اتصال تارنما به سرچ کنسول رجوع نمایید.

 

7_ ابزار free بهینه سازی tools در تارنما moz

 

 

خب، به پایانی ابزار درین نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن وبسایت moz رسیدیم. عملا میتوان خاطرنشان کرد ابزار free-بهینه سازی-tools فقط ابزار تماما رایگانی میباشد که در ماز وجود دارااست.

 

به یاری این ابزار، می توانید اطلاعاتی راجع به اعتبار دامنه تارنما متبوع، تعداد مجموع تارنما های پیوند دهنده به آن، امتیاز اسپم اسکور، مهم‌ترین صفحه های از نظر بک پیوند، مهم‌ترین وب سایت های لینک و پیوند دهنده به آن و… را به دست بیاورید.

 

ولی برای سایت های انگلیسی لهجه و وبسایت هایی که در کشور‌ایران نیستند، این ابزار داده ها کامل تر و بی نقص تری ارائه میکند ولی متاسفانه برای یوزرها اهل ایران، بعضا داده ها ناقص میباشند.

 

یادگرفتن فعالیت با تارنما moz؛ فعالیت با ابزار free سئو tools

همان طور که گفتم، free سئو tools فقط ابزاری میباشد که در تارنما moz می‌توانید به صورت مجانی و فارغ از نیاز به پرداخت هزینه از آن استعمال نمائید. به دنبال طریق فعالیت با آن را یادتان می‌دهم:

 

نخست وارد این برگه بشوید. در‌این کاغذ چنین تصویری را مشاهده می کنید:

 

در کادری که بالا قرار گرفته، کافی میباشد نشانی وبسایت خودتان یا این که حریف تان را بنویسید. دکمه ANALYZE DOMAIN را کلیک نمائید. سپس چنین چیزی را می بینید:

 

برگه فرود یا این که لندینگ پیج چه چیزی است؟ معرفی 3 پلاگین ساخت‌و‌ساز لندینگ پیج وردپرس

 

 

درپی هر یک را به شما توضیح می ‌دهم:

 

Domain Authority: وب سایت ماز با دقت به حدود 40 تا از 200 فاکتورِ بهینه سازی، اعتبار شما نزد گوگل را حدس می‌زند. ولی که‌این رقم ظریف وجود ندارد ولی به خیال اینکه فعلا شاخصه ظریف تری نداریم، به آن اعتماد می‌کنیم.

 

Linking Root Domains: درین نصیب moz توضیح می دهد که‌این دامنه، تا شرایط فعلی از تعدادی سایت پیوند گرفته. اعتنا نمائید که‌این عدد، تعداد لینک و پیوند های تارنما وجود ندارد، بلکه تعداد وبسایت هایی میباشد که به وبسایت لینک و پیوند داده اند.

 

Ranking Keywords: درین نصیب، گوگل به تعداد واژه و کلمه هایی اشاره میکند که از این تارنما، در گوگل سکو دارا‌هستند. بدین آمار نمیتوان اعتماد کرد!

 

Spam Score: در‌این نصیب هم ماز به امتیاز منفی شما نزد گوگل اشاره میکند. هر چه محتواهای اسکن وب سایت، بک لینک و پیوند های بی قیمت و… آن ارتقاء پیدا نماید، این عدد هم بیشتر میگردد. اما اعتنا فرمائید که دقیقا مثل اعتبار دامنه، اسپم اسکور هم یک آمار نسبی میباشد.

 

Top Pages by Links: درین فریم، صفحاتی از تارنما شما معلوم گردیده که بیشترین لینک و پیوند ها را اخذ کرده اند. از جمله در حالتی که توجه فرمائید، طبق آمار، برگه بهینه سازی محتوای وبسایت ما در میان سایر صفحه های، بیشترین پیوند را گرفته.

 

Top Linking Domains: این نصیب هم به تارنما هایی اشاره داراست که بیشترین پیوند را به شما داده اند. به عنوان مثال اکثر اوقات پیوند های تارنما فرین آکادمی از تارنما آپارات گرفته گردیده.

 

هم اکنون در شرایطی‌که پاره ای شیت را به تحت اسکرول فرمائید، با چنین چیزی روبرو می‌شوید:

 

Discovered and Lost Linking Domains: در‌این بخش، تارنما moz به شما آماری در باب بک لینک و پیوند های درست شده و از دست رفته می دهد. در‌صورتی‌که با اصول تولید بک پیوند آشنا باشید، می بایست بدانید که از دست رفتن و حذف شدن بک پیوند های تارنما شما، برای تان پاره ای تاثیر منفی داراست. بدین ترتیب به امداد این قسمت می‌توانید یه خرده داده ها درباره‌ی حالت سئو آف پیج وب سایت تان به دست بیاورید.

 

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 22:24

در بالای شیت خلاصه ، تجسم سرعت نو ما وجود داراست ،  سئو سایت  ضبط متناوب توشه شیت شما ، با درفش هایی که معیارهای گوناگون تلاش شما‌را هنگام بارگیری برگه نماد گذاری می نمایند.
این به شما مسئله بیشتری برای معیارها درباره با آنچه بازدیدکنندگان شما حقیقتاً تجربه می نمایند ، میدهد.

 

معیارهای امتیاز همت شما با ضبط متناوب توشه کاغذ شما در تجسم سرعت تازه ما دارای ربط میشوند.


در مرحله بعدی ، ایرادات اساسی ساختار را مشاهده میکنید که بیشترین تأثیر را در همت شیت شما دارا‌هستند در نصیب Top Issues ما.

 

در آغاز بر این ممیزی های ساختار تمرکز فرمایید چون بیشترین تأثیر را بر تلاش کاغذ شما دارا‌هستند.


در آغاز تمرکز بر بهبود این ممیزی ها میتواند تأثیرات ناگهانی بر بقیه ممیزی های ساختار شما بگذارد و می‌تواند کلاً امتیازات مرتبه سعی و ساختار GTmetrix را بهبود بخشد.
هرچه حسابرسی های نشان داده گردیده در اینجا را بهبود میبخشید ، متوجه میشوید که هنگام تست دوباره ، حسابرسی های تازه در نصیب Top Issues ظواهر میگردند. این به شما قابلیت و امکان میدهد سعی های seo را مبنی بر تأثیر آن‌ها بر همت شیت خویش حق تقدم بندی فرمایید.

در ذیل Top Issues ، نمودار نو جزئیات ورقه را پیدا خواهید کرد که نشان میدهد برگه شما دربرگیرنده گونه های درخواست ها ، مثلا تعداد درخواست ها و اندازه بایت ساخته شده میباشد.

 

نمودار جزئیات شیت روش تشکیل شیت شما‌را از لحاظ اندازه و نوع درخواست به شما نشان میدهد.


این گزینه برای انتخاب سریع یک کاغذ اثر گذار میباشد که کاغذ اینترنت شما دارنده جاوا اسکریپت ، CSS ، تصاویر و غیره باشد. قرار دریافت کردن روی یک قسمت ، داده ها بیشتری را در امر نوع درخواست مجموعاَ به شما نشان می‌دهد.

 

برای اخذ جزئیات بیشتر در رابطه نوع درخواست ، بر روی هر قسمت قرار بگیرید.


آخر و عاقبت ، شما میتوانید قسمت بیشتری از GTmetrix را پیدا نمایید ، جایی که ما نکات و سفارش های seo را بر طبق تجزیه و چک شیت شما ارائه میدهیم.

 

بر طبق تجزیه و چک شیت خویش ، مقاله ها و نکاتی را از GTmetrix اخذ فرمائید.


بسته به آنچه در هنگام تست برگه شما شناسایی می‌کنیم ، ممکن میباشد نکات و پند هایی را در سیستم دلیل شما (مثلا ، WordPress ، Shopify و غیره) ، سئو تصویر ، همت سرور ، به کارگیری از CDN و غیره ارائه دهیم.

صفحه کارایی
ما Tab Timings را بازنشسته کردیم و آن را با Tab Performance تازه جایگزین کردیم ، که معیارهای سعی تلاش شما‌را با جزئیات نشان میدهد.

 

هر ترازو دارنده یک توضیح مختصر میباشد (به این ترتیب با یک نگاه می‌دانید معنا آن چه می‌باشد) و بسته به روش کوشش شیت شما در آن واحد سنجش رمز گذاری رنگی میباشد.
ما کل کوشش خویش را کرده ایم تا با چابک سازی بیشتر که تأثیر آن را بر سعی کاغذ شما منعکس می نماید ، در زمینه‌ی چگونگی اندازه گیری معیارهای خویش به شما موضوع بیشتری بدهیم.

 

می‌توانید جزئیات متریک را برای نمای صرفا داده های معیارهای امتیاز همت خویش مخفی نمائید.


در شکل رغبت ، می‌توانید توضیحات مرتبط با نمای تمیز خیس و سوای بازدارنده از کل سنجه های خویش را مخفی فرمایید.

کد گذاری رنگ و قضیه
بسته به سعی متریک ، رنگ ها و پیام های ذیل را مشاهده خواهید کرد:

 

هر متریک برای تعریف رنگی یار میباشد تا به شما در فهم تأثیر آن یاری دهد.


در تحت معیارهای امتیاز سعی ، مدت مرورگر خویش را مشاهده خواهید کرد ، به عبارتی مواقعی را که از Legacy GTmetrix Reports به خیال و خاطر می‌آورید.

 

دوران بندی مرورگر (برای مثال ، دوران بندی مرتبط با زبانه Timings قبل در Legacy GTmetrix Reports) در کاغذ کوشش جان دار میباشد.


بازه زمانی بندی مرورگر هیچ تاثیری بی واسطه روی امتیاز کوشش شما ندارد. با این درحال حاضر ، آن‌ها ممکن میباشد داده ها بیشتری در زمینه ی کارایی برگه شما ارائه دهند و قابل نظارت میباشند.

 

تب ساختار
Structure Tab جانشین معنوی شیت های PageSpeed و YSlow میباشد که دربرگیرنده کل ممیزی های Lighthouse مبنی بر ساختار و شایسته ترین طریق ها برای کوشش باصرفه اینترنت میباشد.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 22:57


در گرد‌همایی پیش از عصر‌ مجانی یادگرفتن  سئو سایت  به ارزیابی مزایای استعمال از گوگل سرچ کنسول پرداختیم. درین گرد‌همایی قصد داریم گام به گام طریق‌ی فعالیت با گوگل سرچ کنسول را چک کنیم.

دقت: در‌این درس عمل با ابزار سرچ کنسول قدم به قدم با تصویر مندرج ولی در‌صورتی‌که نیاز به یادگرفتن ویدیویی دارید به شیت پکیج یادگرفتن بهینه سازی رجوع‌نمایید.


شیوه تثبیت اینترنت‌تارنما در ابزار google search console
فارغ از فوت وقت می رویم سراغ عمل با گوگل سرچ کنسول عزیز! در مرحله نخستین بایستی اینترنت‌تارنما خویش را درین ابزار تثبیت فرمائید. برای انجام این عمل کافیست نخست به اینترنت‌وبسایت سرچ کنسول مراجعه کنید.

ورود به google search console
درین برگه روی دکمه‌ی start now کلیک فرمائید.
از شما منظور می گردد در حساب جیمیل خویش وارد گردید. دقت نمائید که ایمیلی که با آن وارد میشوید تحت عنوان پست الکرونیکی ادمین و مدیریت سرچ کنسول شناخته میشود.

پس از لاگین در اکانت گوگل خویش، وارد کاغذ‌ی تثبیت وبسایت می‌شویم. در‌این قسمت دو نحوه برای نام نویسی وب سایت وجود دارااست که هرکدام را ارزیابی می کنیم:

تثبیت اینترنت‌تارنما در ابزار google search console
نحوه URL Prefix : درین شیوه می بایست هر پیشوند از دامنه یکبار مستقل تثبیت خواهد شد.
نحوه Domain : در‌این نحوه با تثبیت دامنه فارغ از پیشوند تمامی‌ی تحت دامنه‌ها و پیشوند‌ها قابل رصد میباشند.
برای ادراک بهتر مورد برای هر قسمت توضیحات بیشتر و پروسه عمل را ذکر کرده‌ایم.


طرز اولیه – تثبیت وب سایت در سرچ کنسول با URL Prefix
درین طریق بایستی هر پیشوند وب سایت که می خواهید درین ابزار تثبیت گردد را وارد نمائید. به عنوان مثال ادمین تارنما با نشانی‌های ذیل در دسترس قرار میگیرد:

https://adminesite.com
https://adminesite.com
https://www.adminesite.com
http://www.adminesite.com
درین نحوه می بایست هر یک از این پیشوند‌ها به طور جدا درین ابزار تثبیت شوند. از جمله چنانچه شما پیشوند http را تثبیت فرمائید به آمارهای این نشانی دسترسی مییابید.

دقت: برای دوری از خطاهایی مثل محتوای تکراری، می بایست کل پیشوند‌ها بر روی نشانی اساسی ریدایرکت شوند. از جمله در ادمین تارنما می بایست هر ۳ پیشوند بالابر روی پیشوند اساسی یعنی https://adminesite.com ریدایرکت ۳۰۱ شوند.
در شرایطی که ریدایرکت‌ها را انجام دادید کافیست نشانی اساسی را درین قسمت وارد نمایید و روی continue کلیک فرمائید.

در‌پی یک‌سری نحوه احراز نام‌و‌نشان به شما معرفی می‌نماید. می بایست به امداد یکی‌از این طریق‌ها ثابت فرمائید که شما صاحب این اینترنت‌تارنما میباشید. این طریق‌ها تفاوت چندانی باهم ندارند کافی میباشد یکی‌از آن‌ها‌را تعیین نمایید.

verify کردن در طریق Url prefix
verify کردن در نحوه Url prefix
HTML file: پوشه را دانلود نمائید و در مسیر Public_html‌هاست اینترنت‌وبسایت خویش لود فرمایید.

HTML tag: تگ مندرج را نسخه برداری و در قسمت قالب اینترنت‌وب سایت خویش Paste فرمائید.

Google analytics و google tag manager: درین شیوه نیازی وجود ندارد فعالیت خاصی انجام دهید. در شرایطی‌که پیش از اینً اینترنت‌وبسایت خویش را در ابزار‌های تگ منیجر یا این که آنالیتیکس گوگل تثبیت کرده باشید، کافیست اکنون هم با به عبارتی نشانی اینترنتی لاگین کرده‌با‌شد. در اینصورت سوای نیاز به عمل خاصی روی verify کلیک نمایید.

Domain name provider: این‌شیوه هم در نحوه تثبیت با domain توضیح داده می شود.

در صورتی‌که از آیتم دوم به کار گیری میکنید با تغییر تحول قالب، می بایست کد را در قالب تازه هم وارد نمائید. سفارش میکنم از طریق نخستین که بی آلایش‌خیس به لحاظ میرسد به کارگیری کنید.


نحوه دوم – تثبیت تارنما در سرچ کنسول با Domain
این طریق بی آلایش‌خیس به حیث میرسد! درین طرز کافیست نشانی وبسایت خویش را فارغ از هیچ پیشوندی وارد فرمایید از جمله: adminesite.com
با وارد کردن آن مجموع پیشوند‌ها و پایین دامنه‌ها در سرچ کنسول تثبیت می شوند. یعنی با وارد کردن نشانی بالا کل نشانی‌های ذیل هم تثبیت خواهند شد:

https://adminesite.com
https://adminesite.com
https://www.adminesite.com
http://www.adminesite.com
http://demo.adminesite.com
https://demo.adminesite.com
اعتنا: در حالتی‌که در دامنه‌ی خویش زیردامنه‌هایی دارید که تحت عنوان یک قسمت جداازهم یا این که وب سایت تازه گزینه به کار گیری قرار گرفته‌اند بهتر هر یک را غیر وابسته به یاری نحوه نخستین تثبیت فرمایید.

verify کردن در طرز Domain
verify کردن در طرز Domain
برای احراز نام و نشان درین طرز کافیست بعداز وارد کردن نشانی وبسایت سوای هیچ پیشوندی، کد اکران داده گردیده را اسکن نمائید و وارد قسمت DNS Manger (در دایرکت ادمین) یا این که zone manager (سی پنل) هاست اینترنت‌تارنما خویش گردید.
یک رکورد متنی (TXT Record) تازه ساخت‌و‌ساز نمائید و در نصیب txt یا این که record کد نسخه برداری را قرار می‌دهیم. در فیلد دیگر (name) هم نشانی وبسایت را به به عبارتی صورتی که در سرچ کنسول نوشتید وارد نمایید. به عنوان مثال adminesite.com و بعداز این اسم هم یک . (نقطه) بگذارید. تصویر پایین فرایند انجام فعالیت را در سی پنل نشان می دهد.

verify کردن در نحوه Domain
پروسه اجرای verify‌ با DNS record
درین طرز ممکن میباشد احراز نام‌و‌نشان با یکسری دقیقه تاخیر صورت پذیرد. پس اندکی شکیبایی نمایید و آنگاه روی دکمه‌ی verify کلیک فرمائید.

خب در صورتی‌که در هر یک از طریق‌ها احراز نام‌و‌نشان را به صحت انجام داده باشید بایستی با پیغام برد آمیز بودن تثبیت تارنما مواجه گردید.
تا اینجای فعالیت خاطر گرفتیم که به چه شکل تارنما خویش را در سرچ کنسول تثبیت کنیم. به‌دنبال‌ی یادگرفتن روش عمل با سرچ کنسول به معرفی نصیب‌های متفاوت این ابزار می‌پردازیم.


طرز عمل با ابزار گوگل سرچ کنسول
درحال حاضر در‌حالتی که مجدداً به شیت‌ی مهم سرچ کنسول بازگردید و مجدد روی strat now (تصویر نخستین) کلیک فرمائید به پنل گوگل سرچ کنسول رویکرد مییابید. با ورود به سرچ کنسول نصیب‌های گوناگون آن قابل روئیت میباشند. هنگامی که نو تارنما خویش را در‌این ابزار تثبیت میکنید اکثر قسمت‌های آن خالی می‌باشند و با دقت به وبسایت فی مابین تعدادی روز تا چندین هفته دوران میبرد تا این نصیب‌ها کامل شدن شوند.

نصیب Overview
در‌این نصیب پیش نمایشی از سه نصیب Enhancements، Coverage، performance قابل مشاهده می باشند. این سه نصیب را در‌پی توضیح خوا هیم بخشید:

قسمت Performance
قسمت Performance در فعالیت با سرچ کنسول
قسمت Performance در عمل با ابزار سرچ کنسول
این نصیب از شایسته ترین نصیب‌های سرچ کنسول برای محاسبه سایت میباشد. در‌این بخش ۴ آیتم ctr، impression ،position ،clicks برای وبسایت شما نظارت خواهند شد.
در حالتی که با این اصطلاحات شناخت ندارید بهتر میباشد در آغاز وارد نوشته‌علمی‌ی پایین گردید و این مفاهیم را مطالعه فرمائید.

ctr و impression به چه مضمون‌ می‌باشند؟

روی هر یک از این 4 آیتم که کلیک نمائید در نمودار، آماری از آن رسم شود و در جدول زیر شیت هم این موردها به جدول اضافه می گردند.

در موقعیت پیشفرض که دو وضعیت click و impression فعال میباشند میتوانید تعداد مجموع کلیک‌ها و ترازو چشم شدن را در مقطع‌های هنگامی گوناگون ملاحظه کنید.

از قسمت بالای شیت میتوانید غربال‌های بازه زمانی زمان و نوع کاوش را تغییر و تحول دهید یا این که به یاری دکمه‌ی new غربال‌های جدیدی را ساخت فرمائید.
در جدول ذیل کاغذ هم لیستی از لغت ها کلیدی که یوزرها با جستجوی آن‌ها اینترنت‌وبسایت شما‌را پیدا کرده‌اند، قابل مشاهده میباشد. این Queryها می توانند نیاز‌های یوزرها و عبارات کلیدی مطلوب را به شما معرفی نمایند.


نصیب url inspection
در نوار این نصیب نشانی یکی صفحه های تارنما خویش را وارد نمائید. این ابزار موقعیت ایندکس شدن ورقه، پایانی برهه زمانی خزش ربات‌ها و… این کاغذ را تحلیل کرده و گزارشی از آن به شما میدهد.

نصیب url inspection در گوگل سرچ کنسول
قسمت url inspection در گوگل سرچ کنسول
اعتنا: درصورتی که در نصیب Crawl allowed عبارت no، را مشاهده کردید، بدین معناست که ربات‌های گوگل به‌این شیت از تارنما شما دسترسی ندارند. یعنی در فولدر robots.txt یا این که متاتگ ربات این دسترسی بسته گردیده که می بایست تصحیح گردد.

یک کدام از شایسته ترین به کار گیری‌هایی که از این قسمت می قدرت کرد درخواست ایندکس سریع میباشد. در صورتی عبارت url is not on Google را درین برگه مشاهده کردید، بدین معناست که گوگل این کاغذ از وب سایت شمارا ایندکس نکرده میباشد. برای ایندکس کردن آن روی request indexing‌ کلیک نمائید.


قسمت index
این نصیب مشتمل بر دو پایین نصیب coverage و site map‌ میباشد:

Coverage: درین نصیب گوگل تحلیل کرده یکسری ورقه از وب سایت شما به صحت ایندکس گردیده و یکسری کاغذ دارنده اشتباه بوده میباشد. در‌این شیت مجموع خطاهای ۴۰۴، دسترسی نداشتن‌های ربات‌ها و… اکران داده می شوند.
در جدول ذیل برگه، نشانی صفحه ها به یار و همدم نوع ایرادات را مشخص و معلوم می‌نماید. برای دانایی از جزئییات هر غلط روی آن کلیک فرمائید.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 202 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 22:39


تاثیر وب لاگ نویسی در seo
وب لاگ نویسی برای ساخت‌و‌ساز محتوای نو در تارنما شما ضروری میباشد. سئو سایت  هر توشه که یک بلاگ نو  ساخت و ساز می‌کنید، شما یک مجال نو چهت نیل به یک مشتری دارید و شما یک مجال برای جواب به یک پرسش داریدکه منجر ارتقاء ترافیک ارگانیک وبسایت و ارتقاء مرتبه وبسایت در موتورهای کاوشگر می شوید.

فراموش نکنید: بلاگ نویسی بی واسطه ترین راه و روش برای نگهداری و بهبود ترافیک آنلاین و ارگانیک وب سایت میباشد
در سود موتور کاوش یک مشتری بالقوه میباشد. شما نمی توانید هزینه ترافیک سایت خویش را نادیده بگیرید و قلب این دستور وب لاگ نویسی میباشد.

بیشتر بدونید: چطوری یک نوشته‌ی علمی را به برگه نخستین گوگل بیاریم | قسمت نخستین

رئیس رسانه ای رابرت رایان یک مطالعه موردی را که در آن بلاگ نویسی نادیده گرفته گردیده، منتشر نموده است. طبق مطالعات وی:

"در سال 2015، وی از تکثیر مطالب نو در بلاگ خویش برای 251 روز جلوگیری کرد. دراین هشت ماه و هفت روز بعضا از یافته های کلیدی وی عبارتند از:

به صورت کلی ترافیک وبسایت کاهش بزرگی داشته و 32 درصد سقوط نموده است .
 سقوط 42 درصدی ترافیک ارگانیک 
 سقوط 15 درصدی ترافیک به کاغذ تماس
سقوط کلی آمار تارنما 28 درصد 
نتیجه ها نتایج از این مطالعه به وضوح نشان می دهد زمان هایی که شما برای ساخت محتوای یک نوشته ی علمی تازه از دست داده اید به کاهش بازدید و ترافیک وبسایت شما منتهی گردد.

 موتور های کاوش:
جايگاه بندی های موتور کاوش گوگل برای رویش کسب و عمل شما بسیار اساسی میباشد. در حالتی که شما مالک یک کسب و فعالیت می‌باشید که به مشتری یا این که مشتریان متعلق میباشد نتیجه ها موتور کاوش بسیار اساسی خواهد بود.

شما یکسری نفر رو می‌شناسید از کتابچه راهنمای داده ها تلفن به کارگیری می نمایند؟
بیشتر اشخاص تحقیق خویش را آنلاین انجام میدهند. نگاه آنان به موتور کاوش برای یافتن کسب و کارهایی میباشد که نیازشان را برطرف نماید. چنانچه یک مشتری بالقوه برای یک جستجوی گوگل سرویس ها شما‌را در حوزه‌ محلی خویش انجام می‌دهد، نشان می‌دهد شما چقدر در درجه بندی موتور های کاوش پیروز بوده اید.

چنانچه سکو بندی موتور جستجو گر به صورتی باشد که شما در شیت 3 یا این که 4 قرار گرفته باشید مشتری بالقوه شما هیچ زمان غالب به دیدن وبسایت شما نخواهد شد.

بیشتر بدونید: موتورهای کاوش چه گونه عمل میکنند | نصیب نخستین: خزنده های گوگل

اکثری از شرکتهای چهت نیل به برگه 1 به شدت کارایی میکنند و شما می بایست با سپرده گذاری های مطلوب خویش را به برگه 1 برسانید و رقابت را با بقیه افراد مراقبت نمائید.

با اعتنا به اینکه کسی نمیداند گوگل از چه راهی برای جايگاه بندی به کارگیری میکند مشخصه های کلیدی وجود دارااست که نشان میدهد محتوای نو ارتباط بی واسطه با درجه بندی فراتر شما داراست.

ارتقاء ترافیک ارگانیک با وب لاگ
وقتی که موتور کاوش نتایجش را نشان می‌دهد برای شما دو موقعیت داراست : ترافیک ارگانیک و ترافیک با پرداخت هزینه.

حاصل کاوش از روش ترافیک ارگانیک
نتیجه ها جستجوی ارگانیک مشتمل بر لیست صفحه های اینترنت که بیشتر با تقاضای کاوش مخاطب بر پایه ی رابطه منطبق داراست. همینطور حاصل طبیعی کاوش ( درجه بندی بالا در کاوش ارگانیک ) به عبارتی چیزی میباشد که در کاوش گر ها وجود داراست.

حاصل کاوش از روش ترافیک با پرداخت هزینه
گوگل ادوردز، سیستمی میباشد که گوگل برای یاری به شما در بازاریابی تولیدها یا این که خدماتتان در موتور کاوش گوگل و وب سایت های متعلق به آن توسعه و گسترش داده میباشد. در نحوه تبلیغاتی گوگل ادوردز متن تبلیغ در نتیجه ها گوگل برای کوئری های دارای ارتباط نمایش داده میشود.

این یک سیستم پرداخت به ازای کلیک ( PPC یا این که Pay-per-click) میباشد. این قضیه به این معنا میباشد که شما می‌توانید از روش سپرده گذاری و مزایده برای یکسری کلمات مقام تبلیغ را معین نمائید و صرفا وقتی هزینه پرداخت می‌کنید که مخاطب بر روی تبلیغتان کلیک کرده‌باشد.

تفاوت ترافیک ارگانیک و ترافیک AD چه میباشد؟
در گوگل ادوردز تبلیغ به صورت متن کوتاهی ظواهر می گردد که در برگیرنده دو تیتر، توضیحات و لینک و پیوند URL به وب سایت یا این که ورقه خاصی از وبسایت میباشد. تبلیغ جایی از برگه حاصل مشاهده میشود که شما میخواهید. از جمله بالا یا این که تحت شیت نخستین نتیجه ها جستجوی گوگل دیده می شود.

بیشتر بدونید: فراگیری seo 2019 - نظارت اهمیت بهینه سازی ارگانیک در مقابل بازدید خریداری گردیده

  البته ترافیک ارگانیک دیده اندازهای رسمی را به تارنما شما نشان می دهد و به شما این مجال را برای بهتر شدن میدهد، بیشترین ترافیک ارگانیک که به وب سایت شما هدایت می گردد. بیشترین مجال را برای پرورش مشتریان به شما می‌دهد .

سئو seo وب لاگ
بهینه سازی مخفف seo موتورهای جستوگر میباشد. همان طور که تکنولوژی پیشرفت میکند اهمیت بهینه سازی بیشتر میگردد. موتورهای کاوش به مقاله‌ها با محتوای مربوط و با باکیفیت نگاه میکنند.

درصورتی که کاربری جستجویی را انجام دهد و نتیجه ها حاصله دارای ارتباط و اثر گذار نباشند موتور کاوش عمل خویش را انجام نداده میباشد.

محتوای جدید و باکیفیتی که سئو گردیده موتور کاوش باشد می تواند به شما در جايگاه بندی موتور کاوش یاری دهد و وب سایت شمارا در مقابل مشتری یا این که مشتریان بیشتری قرار دهد.

تولید لینک و پیوند های طبیعی داخلی و فرنگی به وسیله بلاگ
وب لاگ هایی که داری محتوای دارای ربط و روان می‌باشند می توانند به راه‌های متعدد برای شما با فایده باشند. در‌این‌صورت با وب لاگ نویسی منظم وب سایت شما می تواند یک منبع ایده آل برای مشتری های شما باشد.

وب لاگ های کیفیت بالا بیشتری که شما منتشر می‌کنید وبسایت هایی که از مطالب شما استعمال میکنند منجر تکثیر پیوند های طبیعی و بهتر چشم شدن شما میگردد پیوند سازی یا این که کسب بک پیوند روند اخذ پیوند از دیگر وب سایت های اینترنتی برای تارنما خودمان میباشد، خواسته ما از لینک و پیوند ،متن یا این که تصاویری میباشند که با کلیک بر روی آنان استفاده کننده به برگه دیگری در وب انتقال می یابد.

بیشتر بدونید: چطوری یک نوشته‌ی‌علمی را به ورقه نخستین گوگل بیاریم | قسمت چهارم

 
ربات های گوگل برای نظارت یک کاغذ به پیوند های مو جود در آن شیت اعتنا ویژه ای میکنند. و بعد به برگه لینک و پیوند گردیده مراجعه میکنند و به همین صورت مسیر حرکتی ربات گوگل در وب صورت می گیرد. 

فیض گیری
هرچه لینک و پیوند وبسایت شما بیشتر باشد درجه شما در موتور کاوش فراتر میباشد.

بلاگ نویسی معمولی ترین نحوه برای ارتقاء سکو بهتر میباشد، محتوای نو و دارای ربط آپ تو دیت گردیده شیوه وصال به مشتری نو میباشد. در‌صورتی‌که شما به‌دنبال ساختن کسب و فعالیت خویش میباشید نمی توانید بهینه سازی و جايگاه بندی و ترافیک را نادیده بگیرید.

در‌صورتی‌که بلاگ هایتان را نادیده بگیرید خطر کاهش درجه بندی شما در موتورهای کاوش همیشگی میگردد و بازدید کنندگان نو متوجه می گردند که وبسایت شما آپ تو دیت نمیشود و بازدید از آن را تحت عنوان یک منبع متوقف می نمایند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 19:04

برای دعوت یوزرها به سوال و جواب، بهتر میباشد سئو سایت که به ایجاد مقاله‌ها تخصصی و دوستداشتنی روی بیاورید. به صورت نمونه سوال و جواب در نوشته‌علمی یادگرفتن seo بسیار برخورد بالاتری تا نوشته‌ی‌علمی فراگیری گیمیفیکیشن دارااست. چون مبحث seo علاوه بر اینکه یک مبحث پهناور میباشد، دارنده محبوبیت بسیار بالایی تری نسبت به دانش گیمیفیکشن میباشد.
اما مطمئنا نوشته‌علمی یادگرفتن گیمیفیکیشن نیز برخورد نیکی برای شما در کامنت مارکتینگ دارااست و نباید از آن دیده پوشی نمایید.

مقاله دستکاری گردیده:

شایسته ترین فعالیت برای اینکه کاربر خویش را متقائد به ارسال سؤلات فرمائید، ساخت و ساز مقاله‌ها اثرگذار و تخصصی و ولی دوست داستنی میباشد. تحت عنوان یک نمونه؛ سوال در نوشته‌علمی ای مانند نوشته‌ی علمی فراگیری seo بسیار بازدهی بیشتری تا نوشته‌علمی تکنیک های گیمیفیکیشن داراست. استدلال آن را میتوان این قضیه تیتر کرد که بهینه سازی یک مشاجره بسیار دوست داستنی میباشد و مطمئنا مخاطبان بیشتری در پی آن میباشند. ولی با دقت به اینکه دانش گیمیفیکیشن نیز در اکنون رویش روز افزون میباشد، می تواند همت بالایی برای شما در کامنت مارکتینگ داشته باشد.

))

ادامه سخنان گوهربار مولف حقیر:

شاید برای برخی هاتون این فعالیت طاقت فرسا به حیث بیاد، ولی در حالتی‌که یه نادر توجه کرده باشید روی متن نوشته‌ی‌علمی، متوجه میشید که به هیچ عنوان هم اینجوریا وجود ندارد. صرفا کاری که اینجانب تو این یک‌سری دقیقه کردم این بود، یه دونه از گزاره هارو میخوندم و سریعا همون رو با یه لحن دیگه مینوشتم. در صورتیکه براتون اینجور تایپ کردن سخته، همین که بتونید لغات رو عوض فرمائید کافیه، به تدریج دستتون رویکرد میوفته و میشید و یه اسکن کننده ماهر.

تنها یه نکته: برای اینکه دستکاری مقاله رو بتونید هرچه بهتر انجام بدید، می بایست دایره لغاتتون زیاد باشه. یعنی چی؟ یعنی لغات متعددی بلد باشید که هنگامی با یه پاراگراف روبرو میشید، به مکان هر دو سه عدد از کلماتش یه واژه هم معنی تو ذهنتون باشه. خیلی تایم ها هم چنانچه دیدید نمیشه واژه هم معنی تولید خب گونه های نداره، به جاش چندتا واژه اضافه فرمایید، همین.

در شرایطی که بخوام دستکاری یا این که پارافرایز متن رو تو یک‌سری نکته توضیح بدم بدین شکل میگم:

تایپ کردن پاراگراف مهم رو از یه نقطه دیگه استارت نمایید: از وسط گزاره
از لغت ها مترادف و هم معنی استعمال فرمائید: استفاده کننده به مکان استفاده کننده
در کنار کلماتی که برای اونها مترادف و هم معنی سراغ ندارید متن بیشتری بنویسید: عمل های وبسایت به مکان مخاطب
ساختار گزاره رو بهم بزنید
نقل عهد هارو عوض نمائید: وی به مکان وِی و رئیس تارنما به مکان ادمین
ضمیر ها رو عوض نمایید: به لحاظ اینجانب به مکان “طبق حیث تالیف کننده”
افعال میتونند به خیر تو ویرایش متن بهتون یاری نمایند: قرار گرفته میباشد به مکان وجود دارااست
امیدوارم به خیر و خوبی به قولی که دادم وفا کرده باشم، خیلی خرسند میشم نظرتون رو در رابطه نوشته‌علمی تو بخش نظرها مطرح کنید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 186 تاريخ : چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت: 23:00